reisevogn

MamiiTa

Forelsket i forumet
Reiser til karibien i mars og trenger reisevogn til snuppa.Er det noen som vet om ei godt,lett og billig reisevogn???

Eller er det noen som har baby bjørn
Comfort Carrier bæresele??  isåfall hva synes dere om den?

Tenker du på vogn-vogn liksom? Sånn sportsvogn, eller en litt mindre trille?

Vi har BB bæresele, men ikke den typen du spør om, og jeg syes bare det tar på ryggen, så liker den ikke...elsker sjalet mitt[:D]

eg har bb bæresele men ikke den du spør om men anyways..den e helt greie men jo tyngre ungen e og jo lenger du går med an jo mer sliten blir du..bruke den mye når eg ska fra bil til butikk eller svømmehall..mindre ting å drasse med liksom.. men den du spør om ser jo ganske stabil ut..og litt mer støtte rundt hoftene og ryggen og e jo anbefalt fra 6 kg til 12kg så kan jo vær an e goe..du kan jo spør i butikken om du kan prøve den ut..

ellers har eg bestilt den babyjogger city mini...te 1500 på barnas hus..tar liten plass.. men har ikke prøvd den ut enda men satse på at den e bra :D

Jeg kjøpte Carena Easy til 250,- på Finn...superfornøyd!! Vesla lå kjempegodt i den...Så og si full liggestilling.

Har sikla litt på Zapp Xtra, men syns det så så keitete ut å ha bena sånn som de må i den vogna.

ORIGINAL: Diddij

Tenker du på vogn-vogn liksom? Sånn sportsvogn, eller en litt mindre trille?

Vi har BB bæresele, men ikke den typen du spør om, og jeg syes bare det tar på ryggen, så liker den ikke...elsker sjalet mitt[:D]

Mener trillevogn...

ORIGINAL: Nina 1981

Jeg kjøpte Carena Easy til 250,- på Finn...superfornøyd!! Vesla lå kjempegodt i den...Så og si full liggestilling.

Har sikla litt på Zapp Xtra, men syns det så så keitete ut å ha bena sånn som de må i den vogna.

Vi har Carena Easy ny koster den ca900 kr enkel grei reise vogn men klart du får det du kjøper av kvalitet, hjula begynner å sjangle litt osv ( har vel fått seg noen slag på noen av flyturene vi har vært på)

ORIGINAL: Mamsa

ORIGINAL: Nina 1981

Vi har Carena Easy ny koster den ca900 kr enkel grei reise vogn men klart du får det du kjøper av kvalitet, hjula begynner å sjangle litt osv ( har vel fått seg noen slag på noen av flyturene vi har vært på)

kan man ta ned rygge på den?

Er den noen som har Carena
EASY REISETRILLE??

ORIGINAL: MamiiTa

EASY REISETRILLE??

Jeg har babytravel-vogna som koster 999 på barnas hus. Den billigeste de hadde, og de sa den var "samme" som carena easy!
Har lagt ut endel bilder av den hvordan den er sammenslått, med ryggen lagt ned osv i denne tråden:

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=23314549&mpage=1&key=�

babytravel
ORIGINAL: Mammaia 81

EASY REISETRILLE??

Jeg har babytravel-vogna som koster 999 på barnas hus. Den billigeste de hadde, og de sa den var "samme" som carena easy!
Har lagt ut endel bilder av den hvordan den er sammenslått, med ryggen lagt ned osv i denne tråden:

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=23314549&mpage=1&key=�

hmm.skal ta meg en tur i løp av uka å se på den..Den høres grei ut[:D][:D]

Takk takk

EASY REISETRILLE??

Vi endte med carena easy vi har hatt den ca to uker, kjøpte den til vi skulle på tur.

Ryggen kan stilles i tre stillinger med nesten helt flat liggestilling. Vårt lille gull sov godt i den han ville ikke roe seg i reise seng så vi prøvde å legge han i vogna å da roet han seg å sov godt der hele natta.

så vi er veldig fornøyd med den. kostet 999,-

Hjulene på Carena Easy kan knirke litt, men det er bare å være flink til å smøre de. Den trilla vi kjøpt er i hvert fall brukt siden 2007 (var et klistermerke fra en flytur på den), og funker fortsatt supert.

Trillekomforten er ikke det samme som på de ordentlige vognene, men absolutt bra å trille likevel syns vi...og vi brukte den flere timer om dagen.

Carena Lieback ville jeg ikke gått for...hjulene der skal vist være forferdelige, etter hva jeg har hørt.

Back
Topp