reisevogn/trille

#lene#

Blir kjent med forumet
hei,hei :)

skal til tyrkia når lillemann e ca 3mnd, men orke ikkje drege me mæ
emmaljungaen.. den bi så stor å tung :P

non som har no tips? ei som ikkje e så dyr :)

Titanium breeze tror jeg våres heter.. :) Veldig fornøyd.. Men er ett helvette og trille på sand.. :p 

mamma-mars08-august11 skrev:
Vi har ei som heiter chicco liteway. Lett og enkel trille med full liggestilling. Veldig fornøyd med den og koster rundt en 1000-lapp..

Den hadde vi med oss da snuppa var 6 mnd, og var veldig fornøyd med den!

Ellers har vi Babyjogger City Mini, og den er kjempefin! Men den koster 2500 på tilbud nå da, så den er nok i dyreste laget.

Ville tatt med emmaljungaen jeg da.. Ungen kommer sikkert til å ligge der nesten hele tiden, og da er det greit å ha plass under vogna, og evt stelleveske eller noe hengene på styret.. slipper å bære så mye.. 

Babyjogger City Mini er en super vogn, kan virkelig anbefales! Kjempe praktisk med den kalosjen når det er sol og varmt å ikke minst når det blåser og regner

gutt09jente11 skrev:
Ville tatt med emmaljungaen jeg da.. Ungen kommer sikkert til å ligge der nesten hele tiden, og da er det greit å ha plass under vogna, og evt stelleveske eller noe hengene på styret.. slipper å bære så mye.. 

emmaljungaen e jo så stor å drege me sæ rumdt omkring,,
åsså har æ den i skinn, så det bli nok i varmaste lage i syden :)

Vi tok med Babyjogger City Mini til Tyrkia... Genial vogn!!!

Jeg har også Chicco liteway ! Kjempegod trille, men den har jo ikke 100 % liggestilling ! De fleste triller har vel i grunnen ikke det så jeg hadde nok ikke hatt baby på 3 mnd oppi der ! Evt. med en softbag isåfall !

Vi hadde med emmaljungaen da ungene måtte hvile på dagen. Men den ble ødelagt på flyet, og vi fikk ny emmaljunga vogn :)
den andre står som sovevogn i barnehagen, uten helt kjørbare hjul :)
Var litt heldige da at hjula ble ødelagt, hadde kanskje ikke fått ny om den bare ble delvis ødelagt, men brukbar 

Men stoppet meg ikke å ta den med neste gang 

Det går helt fint å ta med en trille med full liggestilling. Selv hadde jeg Bugaboo Bee da min minste var liten, beste trillen jeg har trillet noen gang, kan ha babyen mot deg og, men den er dyr da.

Lujele skrev:
Jeg har også Chicco liteway ! Kjempegod trille, men den har jo ikke 100 % liggestilling ! De fleste triller har vel i grunnen ikke det så jeg hadde nok ikke hatt baby på 3 mnd oppi der ! Evt. med en softbag isåfall !

quinny zapp extra har full liggestilling :)

MissWixen skrev:
Baby jogger City Mini 4 hjul, barnas hus har 40% på den:) Hvertfall i Stavanger, og det er en fantastisk vogn!!:D Du kan også kjøpe til bag til den:) Solskjermen kan også trekkes ekstra langt fram, noe som er en fordel når det er mye sol:)

http://www.barnashus.no/nettbutikk/detaljer/barnevogner/babyjogger-city-mini-4-hjul.html her er den, men jeg har den i sandfarget, litt finere enn helsvart synes jeg:)

den va fin da :)
kor liten baby hadde du i den da??:) tenke på korsen liggestillinga e :)

hadde ikkje tenkt å  bruke så mye penga på ei vogn da.. bli litt mye å bruke flere tusen krone når æ har emmaljungaen :)

Back
Topp