Reisevei til føden

1 time. Ikke så veldig langt i utgangspunktet, men har tidligere hatt 1,5 time og 30 minutt aktiv fødsel, så det kan bli spennende nok:nailbiting:
 
4 timer her til sykehuset jeg ska føde på.


Men vi har en fødestue en halvtime unna hvis d skulle bli knapt med tid:)
 
Nå har vi 5-10 minutter kjøring uten trafikk. Men den vi håper kan være barnevakt til blivende storebror har ca 15 minutter hit.
Sist hadde vi 20 min kjøring, og så kraftige og vonde rier jeg hadde da, var det alt for langt. Var så syyyykt vondt å sitte i ro. Da fikk han pent beskjed om at ved mye trafikk, fikk han kjøre i kollektivfeltet, og jeg skulle snakke med polisen om de skulle stoppa oss :smiley-angry017:laughing025
 
Har 30 min, men jeg regner med å måtte bli igangsatt pga overtid igjen, så ikke no stress :meh: gått 10 dager over med begge mine såååå.. hvis ikke tredjemann er en luring da :woot:
 
15-20 minutter med bil. Helt okay avstand.
 
Ca 20 minutter uten trafikk, men kan nok doble seg i rushtider... jeg har aldri født før så vi får se hvordan det blir :)
 
Ca 15 min. Forrige gang gikk vannet hjemme, og det føltes som at fødselen virkelig startet med et brak. Riene haglet i bilen på vei til sykehuset, så det ble mitt livs lengste kvarter:woot: Ser for meg at det kan bli reprise nå, så sjeleglad for at vi ikke har lenger reisevei denne gangen ihvertfall:)
 
Her er det ca 30 minutt, og landeveier uten noe trafikk så bør gå greit :)
 
2 timer uten trafikk. Men trafikk er det jo ganske ofte rundt Trondheim, da. Jeg var på sykehuset veldig ofte mot slutten av sist svangerskap.. Annahver uke på ultralyd og sånt. Da ble man ganske takknemlig for å bo et sted hvor vi ikke har rushtrafikk, haha!

Da vi kjørte til føden sist, natt til fredag i sommerferien, brukte vi kanskje 1t 45min. Men da var det en stressa førstegangsfar som kjørte. Denne gangen må vi jo levere ungen et sted, pluss at vi helt sikkert venter lenger med å kjøre. Vet ikke hvor lurt det er med 40 minutters aktiv fødsel på første.... Men da var vi jo på sykehusområdet i 15 timer før det faktisk satte ordentlig i gang.
 
Litt under 1time, kjenner jeg gruer meg til å sitte i bilen :smiley-bounce022
 
15-20 min, avhengig av mengde trafikk.
 
Back
Topp