reisetriller- anbefalinger?

MiniTini

Betatt av forumet
heisann..
vi skal ut å reise til spania 10 april og må nesten da ha en liten og nett reisetrille.. noen som kan anbefale noe? fint hvis den ikke koster en fot og en arm, eller at den veiser for mye eller er for stor når den legges sammen (men det er vel hele prinsippet med reisetrille??)

Vi har kjøpt en brio sing som vi skal ha med oss på ferier og slikt...
Den er litt dyr, men til å være en sportsvogn blir den veldig liten sammenslått..... [:)]
Den har blitt prøvd ut litt di siste dagene, og vi er jaffal veldig fornøyde med den [;)]

Vi har peg perego, veldig lett, ryggen legges helt ned, vanntett, stor kalesje.

ORIGINAL: gullemitt09

Den er litt dyr, men til å være en sportsvogn blir den veldig liten sammenslått..... [:)]
Den har blitt prøvd ut litt di siste dagene, og vi er jaffal veldig fornøyde med den [;)]

Den ser fin ut!
Kan ryggen legges ned slik at den kan brukes allerede nå? Vi skal til Wien i påsken og lurer på hvordan vi skal gjøre det med vogn.[:)]

Jeg har en Brio Race og en vanlig paraplytrille, men skal til Gran Canaria 17 april, og må likevel pakke med meg hele dypvogna. Hun kommer fortsatt väre for liten for å ligge i Race´n da ryggen ikke går å legge helt ned*sukk*.

ORIGINAL: Jordbæris

ORIGINAL: gullemitt09

Den ser fin ut!
Kan ryggen legges ned slik at den kan brukes allerede nå? Vi skal til Wien i påsken og lurer på hvordan vi skal gjøre det med vogn.[:)]

Ja, eller di blir ikke liggene helt flatt, du vipper bak hele sittedelen.....
Men vi bruker den til snuppa nå, og hun ligger veldig godt i den [:)]

Her ser du litt hvordan det blir... (Her ligger hun bare på ei dyne, ligger bedre oppi vognposen) [;)]
Reiner med du skal ha en pose eller noe oppi som støtter rundt barnet, og ikke minst varmer [;)]
Jeg kunne ikke brukt den enda, viss jeg ikke hadde hatt vognposen i, for da hadde det blitt litt for stor plass til henne...

Denne har vi

http://www.barnevognguiden.no/peg-p%C3%A9rego/peg-perego-pliko-p3-classico.html

Veier bare 8 kg

Bare å lesekomentarene under, er kjempe enig i det som står der.

ORIGINAL: E.R.A.

Denne har vi

http://www.barnevognguiden.no/peg-p%C3%A9rego/peg-perego-pliko-p3-classico.html

Veier bare 8 kg

Bare å lesekomentarene under, er kjempe enig i det som står der.

Tror nok jeg ville ha kjøpt en liknende ja, for de skal vel ligge mest mulig flatt til de klarer å sitte selv?....

Back
Topp