Reisetrille

Thers

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Mailykke 2018
Mange som har hatt med reisetrille på tur?
Skal ut å reise når junior er 3,5 til 4 mnd. Vi vil ha med en trille, som ekstraløsning, da vi kommer til å bære en del. Bæresele er enkelt og genialt. Men lurer jo litt på noen ting. :)

Hvilke små triller anbefaler dere? Hva har dere brukt/gjort?

Har sett på en babyzen yoyo 6+, for ei venninne sa vi kunne låne, men den er jo for 6 mnd helst? Den går ikke ned i full liggestilling, bare 140 grader. Gjør det noe om han ikke ligger der så lenge? Babyene sitter jo i bilstoler noen timer også.

Viktig at trilla ikke er så stor. Dette er en 3-4 dagers storbyferie til London.

Tar i mot alle tips og råd og erfaringer med takk! :)

Ville absolutt tatt med meg Yoyo, beste trilla vi noen gang har hatt :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ville absolutt tatt med meg Yoyo, beste trilla vi noen gang har hatt :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Bra å høre! Hva liker du med den? :)
Men kan jeg bruke den litt, selv om junior ikke er 6 mnd? Blir liksom en ekstraløsning for oss når vi trenger litt avlastning fra bæring. :)

Når barnet er då lite ville jeg passet på.at trillen har full liggestilling

Hvis du tenker på en tur som varer kun i et par dager hadde jeg ikke hatt problemer med det og hvis du primært skal bære så går det nok helt supert.sånn du sier de sitter jo i bilstol også. Hadde tenkt annerledes om det var hovedvognen....

Jeg hadde vurdert zapp. Den nyeste kan legges sammen med sete på. Det kan ikke min pg derfor er den ikke så liten. Den nye er bedre. Kan være bakovervendt og liggetilling.

Klart den du kan låne for ei helg går nok fint som backup denne gangen
Men derom du uansett skal kjøpe en senere hadde jeg vurdert å gjøre det nå. For å få flat. Og vendt mot meg (kjenner ikke den du kan låne. Men få triller er bakover. Det er viktig for meg. Utrolig viktig når de er så små)

Ville gått for en som kan legges helt tilbake og har hvor barnet ser deg.

Med en så liten ville jeg hatt en som har full liggestilling og hvor barnet er vendt mot meg. Jeg har og erfaring med at min syntes det var godt å få ligge flatt for å strekke kroppen litt når det ble bært mye i sele/sjal.

Tusen takk for svar! :) Vi skal besøke familie i London, og benytter oss av storbyshopping/sightseeing-muligheten mens vi er der, og har egentlig ikke et stort behov for trille. Blir mest som avlastning i maks et par timer om dagen, om det blir så mye. Etter dette skal vi heller ikke reise før junior er hvertfall 6 mnd +. Så frister ikke å måtte bruke penger på noe om vi ikke må. Derfor hadde jeg lyst til å låne denne trillen, da den er liten.
Her hjemme hsr vi god og solid sportsvogn når tiden kommer, men ingen av vognene vi eier er spesielt reisevennlige. Skjønner at full liggestilling er viktig, men han kan ligge på teppe osv, mens vi er på besøk.
Får tenke litt på dette! :)

Vi kjøpte en babyjogger vue lite ettersom den kan vendes mot oss. Gull verdt på byferie med masse folk og nye inntrykk. Også full liggestilling.

Hva med bugaboo Bee 3? Den kan du ha bag i og legge helt ned som trille. Tar svært liten plass sammenslått.

Har selv babyzen 6+ å den er helt fantastisk, har vært på flere flyturer med den. Men den er ikke den beste på brostein og vet ikke om jeg ville ha brukt den på tur da ungen er under 6 mnd, pga ligge stillingen. Ville nok gått for en vogn med full liggestilling. :-)

Back
Topp