Reisetrille

BoBBelur

Gift med forumet
Hei!

Er det noen her som har noen gode tips til reisetrille?

Jeg leter egentlig etter en trille hvor jeg kan ha barnet vendt mot meg, som har god liggestilling og som vi kan ha BeSafe setet på. Men, det er kanskje litt mye forlangt? Hehe :)
Har kun funnet Stokke Scoot hittil, men den er jo ikke akkurat veldig billig :S

Jeg tar gjerne i mot tips om triller som ikke oppfyller alle mine ønsker også altså!

Quinny Zapp Xtra.

For meg er det den viktigste kriterien, at barnet kan være vendt mot meg.

Stokke crusie var første som slo meg, digger den vogna. Så ei som solgte den til 3000kr på finn i går.

Sent from my iPhone using BV Forum

Har ikke tips til akkurat det setet ditt,da vi har maxi cosi. En slik trille er virkelig gull verdt. Vi bruker vår så sinnsykt masse!!! Genial på kjøpesenter,matbutikken etc. Mini våkner jo ikke når man bare smeller bilsetet nedpå:D

Hei!

Er det noen her som har noen gode tips til reisetrille?

Jeg leter egentlig etter en trille hvor jeg kan ha barnet vendt mot meg, som har god liggestilling og som vi kan ha BeSafe setet på. Men, det er kanskje litt mye forlangt? Hehe :)
Har kun funnet Stokke Scoot hittil, men den er jo ikke akkurat veldig billig :S

Jeg tar gjerne i mot tips om triller som ikke oppfyller alle mine ønsker også altså!
Vi kjøpte akkurat denne fra Lekmer, var på halv pris nå :) Sittedelen kan vendes så man får barnet mot seg, god liggestilling, stor handlekurv OG du får adapter for Besafe ;) Den blir også liten og nett når man slår den sammen :)

http://lekmer.no/barn-og-baby/barne...jogger-sportsvogn-city-mini-versa-2013-silver

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Har ikke tips til akkurat det setet ditt,da vi har maxi cosi. En slik trille er virkelig gull verdt. Vi bruker vår så sinnsykt masse!!! Genial på kjøpesenter,matbutikken etc. Mini våkner jo ikke når man bare smeller bilsetet nedpå:D

Det er så utrolig greit å kunne sette bilstolen på ja! Kan jo det på TFK'en vår, men hadde lyst på noe litt mindre å reise med :)

Hvilken sportsvogn gikk dere for da?
Oja :p

Vi kjøpte city cross. Vi skulle på ferie, og da måtte vogna være grei å trille på alle slags underlag , den skulle være behagelig for meg og mannen og trille, hun skulle sitte mot oss og kunne sove i den.

Back
Topp