Reisetrille

Lurer fælt på dette eg og:p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
City mini uten tvil ❤️❤️
 
City mini. Så absolutt. Elsker den.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Er det forresten en paraplytrille som kan tas med i flyet? Har aldri hatt en, så vet så lite om det!
 
Hørt en del bra om titanium breezer eller noe sånt!
 
Det gjør den sikkert! Kjøpte min mini på tilbud til 1500kr, er sykt dyre, men ufattelig fantastiske ;)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Vi skal faktisk leie vogn i Spania når vi reiser dit :) om dere kjenner noen som bor der dere skal så er det verdt å undersøke :) 200kroner for en uke, det betaler vi gjerne siden vi slipper å dra med oss vogn :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja, har fått den :) Helt grei. Har ikke brukt den på reisen enda. Synes bare den var litt tung.. 8,9kg, men kanskje det er vanlig? Full liggestilling, hjul som dreier rundt, og håndtaket er slik at man kan styre med en hånd.. Gjenstår å se hvordan den egentlig er når den er i bruk :) har til og med tatt et bilde hehe..ImageUploadedByBV Forum1393451368.199856.jpg


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Forresten noen som vet om Norweigan flyselskapet tillater trille frem til gaten?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
til info så er denne trillen enda rimeligere hos Lekmer.no til mandag! Bestilte nettopp en grå til 695 kr. Lilla koster 995 tror jeg, så billigere enn hos babyshop uansett.
 
Back
Topp