Reisetrille..

taita81

3 barns mor ♡
  Noen som kan hjelpe meg å finne en god,billig,passe liten reisetrille som kan ryggen kan tas ned så snuppa kan sove??? Skal til syden den 14 nå og trenger en trille.. [:)]

Har dere forøvrig noen tips til en som skal til kreta,og reiser for første gang til syden med snuppa så hva burde jeg tenke på,ta med,være forsiktig med? Noen gode råd jenter,tas imot med stooooor takk [:D][:D][:D]

Vi var på Kreta i juni, og hadde tatt med ALT av barnemat, bleier og våtservietter. Men det har ALT i butikkene der nede, det er bare litt dyrere enn her. Men jeg hadde ikke giddi å tatt med meg alt igjen! Vi brukte reisesenga på stranda, men da var Jennie bare 9 mnd, så det spørs om det hadde fungert nå.....

Det var forøvrig veldig barnevennlig der, og masse barnefamilier!! De har barnestol, sånn du fester til bordet på de fleste restauranter, det var veldig praktisk!

En reisetrille, vi kjøpte vår på barnevognhuset Rudo, vi ville bare ha en som ikke var så dyr og som vi kunne legge helt ned. Den vi kjøpte kosta 899, og vi har vært veldig fornøyde!! Hadde mange fine på Rudo!

ORIGINAL: spenta

Vi var på Kreta i juni, og hadde tatt med ALT av barnemat, bleier og våtservietter. Men det har ALT i butikkene der nede, det er bare litt dyrere enn her. Men jeg hadde ikke giddi å tatt med meg alt igjen! Vi brukte reisesenga på stranda, men da var Jennie bare 9 mnd, så det spørs om det hadde fungert nå.....

Det var forøvrig veldig barnevennlig der, og masse barnefamilier!! De har barnestol, sånn du fester til bordet på de fleste restauranter, det var veldig praktisk!

En reisetrille, vi kjøpte vår på barnevognhuset Rudo, vi ville bare ha en som ikke var så dyr og som vi kunne legge helt ned. Den vi kjøpte kosta 899, og vi har vært veldig fornøyde!! Hadde mange fine på Rudo!

tusen takk for svar,ble beroliget endel nå ja [;)] Skal ikke ha med så mye som jeg sku nå da,så det hjalp meg masse [:)][:)][:)]  Gru gleder meg,aldri hatt ho med til syden så dette blir spennende [:D] Hva med på flyet da,håper vi bare ikke blir en av de som alle hater pga gråt eller noe..hva gjør man med en ettåring på et fly [&:][&:][8|]

Veldig lite vogner ute nå ser jeg,og da jeg sku se på sept viktigste tråder og på linken til barnelinker så funker ikke den.Hadde tenkt å sjekke mange av de sidene om triller men neida..og husker ikke alle de som var der akk..jaja... Godt jeg fikk svar fra deg da spenta [:D][:D]

Troller sin BMX Jogger er fin syns jeg. Ei venninne har den og er knallfornøyd..
God regulering på ryggen.. Dessuten har den netting i kalesjen, så man kan gjennomlufte og det er jo en fordel i sydenland[:)]

Sjekk ut barnevognhuset.no

Vi har en simo trille, og er veldig fornøyd med den. Kjempelett, full liggestilling, VELDIG lett å slå sammen og opp igjen. Vi kjøpte den på salg i vår. da var den 1999,- inkl. myggnett, regntrekk, paraply, stellebag og fotpose. Den er helt genial når man skal en del ærender og skal inn og ut av bil med vognen [:)]

Vi har kjøpt carena easy. Funker som gull til vårt formål [:D]

Back
Topp