Reisetrille på fly

MariCh

Første møte med forumet
Hei!

Jeg skal reise til Thailand med mann og barn (15 mnd) i november, og skal kjøpe ei reisetrille vi kan ha med. Er det noen som har tips til hvilken vi kan kjøpe som er lett, god å trille, har liggestilling og som kan være med som håndbagasje på fly?

Takker for svar!

4me fusion er veldig liten, men det alikevel ikke alle flyselskaper som lar deg ha den med. Ville sjekket med flyselskapet før innkjøp!

Knøttebærer skrev:
4me fusion er veldig liten, men det alikevel ikke alle flyselskaper som lar deg ha den med. Ville sjekket med flyselskapet før innkjøp!

Takk for svar! :)

eneste som noen flyselskap godtar er quinny zapp. Men sjekk likevel med selskapet om du får ha den med inn, og noen få sier nei.

Ellers er det mulig at de kan ordne en vogn til deg når du kommer gjennom sikkerhetskontrollen og at det står en klar til deg når du går av flyet. Jeg bad om det eller rullestol (pga bekkenløsning) og de sa jeg bare kunne velge det jeg synest var best for meg.

mamma*88 skrev:
eneste som noen flyselskap godtar er quinny zapp. Men sjekk likevel med selskapet om du får ha den med inn, og noen få sier nei.

Ellers er det mulig at de kan ordne en vogn til deg når du kommer gjennom sikkerhetskontrollen og at det står en klar til deg når du går av flyet. Jeg bad om det eller rullestol (pga bekkenløsning) og de sa jeg bare kunne velge det jeg synest var best for meg.

Takk for svar, skal sjekkes ut! :)

Ville sjekket med flyselskapet om de tar inn vogn,sjelden de gjør det på lange flygninger.....

Skal dere mellomlande?
Vi hadde med ei reisetrille, men det var så unødvendig. Vi mellomlanda i København, der hadde dei vogner på flyplassen, og i Dubai. I Dubai var der jo ca 1 million vogner til utlån.

I Thailand fikk vi trille den vanlige vogna vår, heilt til flydøra. Både i Bangkok og i Phuket.

Back
Topp