Reisetrille/bytrille...?

Hanne78

Andre møte med forumet
Hei alle sammen.
Jeg har ikke umiddelbare reiseplaner, men lurer på om man uansett bør ha en reisetrille/bytrille.
Er det noe man etterhvert erstatter barnevogna med? En reisetrille er jo lettere å ta med i bilen, til byen osv.
Noen som har begynt å bruke slike triller?
Erfaringer om hvilke merker som er bra?
Takk for tilbakemeldinger!

Vi har kjøpt en trille som vi er super fornøyd med. Det er en Maclaren xt. Kjempe lett å legge sammen, god å kjøre og poden sover godt i den.
Litt dyrer enn vi hadde tenkt 2790....

ORIGINAL: ~Nathalies mamma~

Kjøpte en ole brumm trille på jysk til 500 kr! Kjempegrei å ha med i bil på kjøpesenter å sånn[;)]! Den har til og med full liggestilling, seler, handlekurv... fant ikke bilde desverre..

Den har jeg og tittet på, men sambo liker ikke jysk [&:]
Han syns det er "dårlig" kvalitet der... hmmm...

Liker dere den vogna godt eller?

ORIGINAL: Høne

Vi har kjøpt en trille som vi er super fornøyd med. Det er en Maclaren xt. Kjempe lett å legge sammen, god å kjøre og poden sover godt i den.
Litt dyrer enn vi hadde tenkt 2790....

denne har vi og - og er superfornøyd! prøver man den tror jeg absolutt ikke man ville gått "tilbake" til en billigere trille igjen.... den er ABSOLUTT verdt pengene! alle jeg kjenner som har prøvd den har vært mektig imponert! hehe nok reklame for i dag.. vi er flere som har denne her inne vet jeg.. (og ja - den er litt dyr desverre... men noen ganger tror jeg kvalitet koster..)

Vi har Carena EasY vi. Fornøyd med den.
Veldig OK å ha en liten trille [:D]

vi har en vanlig sportsvogn GT. de ner veldig lett og grei. vi har også en paraplytrille til 119 kroner på jusk. den er veldig grei på vanlig bygåing og lign. tar heller ingen plass i bilen

Kjøpte en ole brumm trille på jysk til 500 kr! Kjempegrei å ha med i bil på kjøpesenter å sånn[;)]! Den har til og med full liggestilling, seler, handlekurv... fant ikke bilde desverre..

ORIGINAL: # Wilmas Mamma #

Den har jeg og tittet på, men sambo liker ikke jysk [&:]
Han syns det er "dårlig" kvalitet der... hmmm...

Liker dere den vogna godt eller?

Bruker den bare som ekstra vogn da, men jeg syns den er helt grei jeg til den prisen. Merker jo selvsagt at den er mye spinklere enn emmaljungaen![:D] men er fornøyd med vogna jeg[:)]

Jeg har også tenkt på å bruke den som ekstra vogn i sånnefall...
Vi trenger jo i første omgang en syskenvogn nå [;)]

Men jeg trur det kan være greit å ha en sån liten trille i tillegg til den vogna vi har til Wilma nå.
Sån at vi har en syskenvogn, en "paraplytrille" og den teutonia kombi vogna liksom..

den har me og[:D]e kjempefonøyd md den[:D]

Vi bruker bare sportsvogna. Jeg vet ikke sikkert om vi kommer til å kjøpe paraplytrille. Vi bor på en humpete plass og bør nesten ha støtdemping. Spørs vel etterhvert hvor lei vi blir av å lempe vogn når vi skal på shopping og slikt for den er tung å ta ut av bilen, synes jeg.

Back
Topp