Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Smoothie Bleier også hvis du ikke har tenkt på det. Når vi har vært i Tyrkia har jeg bare funnet sånne med parfyme eller andre rare lukter. Begrenset hvor mange jeg gidder å kjøpe før jeg finner rette sort også.
Vi har alltid tatt med alt av utstyr (våtservietter, bleier....) og mat når de har vært under ett år. Samt. førstehjelpskit med paracet og termometer. Har alltid med vaskepulver i tilfellet. Undersøker om hvor vi skal henvende oss dersom vi skulle hatt behov for lege/sykehus...
Har med to skift i håndbagasjen i tillegg til mat til flere måltider i tilfellet bagasjen ikke kommer frem... Og beregner alltid goood tid på flyplassen. Det var det jeg kom på i farta
Sniker litt! Vi besøker svigers i utlandet nå med gutten vår på snart 10mnd. Kjøpte med myggnett til å henge over senga på jula- beste kjøpet noen sinne! Er en del småkryp og mygg!