Reisetips

marutt

Glad i forumet
Noen som har vært/skal på utenlandstur med de små? Kom gjerne med erfaringer og tips!
 
Prøvde et sånt innlegg her før, men fikk ingen tips gitt!
Kanskje du har mer hell enn meg:)
Jeg og lillegutt skal på USA tur i slutten av august, driver å styrer med ordning av passbilde og sånt nå, og prøver å bestemme meg for hvilken reisetrille jeg skal kjøpe.. Blir spennende!!
 
Ja stemmer det :) Prøver på nytt! Jeg skal bare ha med city crossen jeg, men lurer på om jeg skal ta sportsvogndelen... hva tror dere? Han er da 6mndr og 1 uke når vi drar...
 
har dessverre ikkje vært på noko utenlandstur med barn, så kan nok ikkje hjelpe deg med tips her :)
 
Ja stemmer det :) Prøver på nytt! Jeg skal bare ha med city crossen jeg, men lurer på om jeg skal ta sportsvogndelen... hva tror dere? Han er da 6mndr og 1 uke når vi drar...

Hvor skal dere?
Jeg skal ha med reisetrille på flyet så må være liten og grei, skal ikke sette den under som bagasje. Han er da 10 mnd når vi skal reise så da funker det greit med sånn trille!
Skal du ha den under flyet som bagasje eller?
 
Har aldri vært på tur med små barn, så føler lissom ikke jeg har noe å bidra med for noen av dere. Har ingen erfaring med triller heller. Håper dere finner ut av det begge to :)
 
Ja hadde tenkt å sende den som innsjekka bagasje... bestilte noe som heter airshells, beskyttelse... hvis vogna allikevel blir ødelagt, får man igjen på forsikringen :) men nå er det 25% rabatt på alle reisetriller på babyshop, så må dit å kikke i mrg :)
 
Legg innlegget ut på "livet med barn".. da får dere nok litt flere tilbakemeldinger :) da får dere svar fra både den eldre generasjon og den litt yngre.. så da bør dere få en god del tips;)
 
Det var et godt tips Lykkesrus. Glemmer lissom litt bort at forumet er større enn bare oktober 2012 og generelt jeg :p
 
Noen som har hørt noe om Quinny Zapp trilla?
Se så pratisk og liten den er; må jo være perfekt å ha med helt til gaten på flyplassene!

ImageUploadedByBV Forum1365285375.655604.jpg
ImageUploadedByBV Forum1365285391.405923.jpg

Denne vurderes sterkt...men liker ikke at det er kun trehjul på den da..
 
Den så jo veldig kjekk ut ja.
Er ikke så glad i trehjulinger selv, men kan jo være den er grei.
Har hørt at det er noen quinny-vogner som ikke er så bra, men vet ikke om denne er en av dem dessverre.
 
Ja de 4ME vognene har jeg lest og hørt mye bra om, skal til barnashus å teste litt før jeg bestemmer meg på en:)
 
hadde en vogn i starten som lignet.. solgte den med en gang igjen! Synes det virket som en ganske ustabil vogn, og fungerte dårllig hvis det var småstein og slikt.. Ser ut som denne vognen er laget på samme måte.. men har ikke prøvd akkurat denne du snakker om:) det fins noen andre billige og greie vogner på rudo da;)
 
Back
Topp