Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja stemmer det Prøver på nytt! Jeg skal bare ha med city crossen jeg, men lurer på om jeg skal ta sportsvogndelen... hva tror dere? Han er da 6mndr og 1 uke når vi drar...
Samme her, syns det virker litt ustabilt! Men er jo mange som har det... Jeg kikker litt på finn.no jeg nå, før jeg evt investerer i denne...Den så jo veldig kjekk ut ja.
Er ikke så glad i trehjulinger selv, men kan jo være den er grei.
Har hørt at det er noen quinny-vogner som ikke er så bra, men vet ikke om denne er en av dem dessverre.
Kjempefin!! Men ja, litt dyrere enn vi hadde tenkt! Har dårligere råd nå enn før permisjonen... Blæ...Vi har denne: http://www.babycare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=836377&b_kid=913401 i tvilling/søskenvogn og er kjempefornøyd med den. Ekstremt enkel å slå sammen.
Så de hadde en med fire hjul også som så veldig fin ut. Muligens litt dyrere enn du hadde tenkt da?
Er sikkert mulig å få tak i den brukt for en litt billigere penge daKjempefin!! Men ja, litt dyrere enn vi hadde tenkt! Har dårligere råd nå enn før permisjonen... Blæ...