Reisetid til nærmeste fødeavd/fødestue?

På sommerstid tar det ca 1 1/2 time å køyre!
 
tja det er vel rundt 40 min kanskje (det blir vel 40 kjipe minutter vel). heldigvis bare halvparten så langt som sist jeg fødte :)
 
tar ca 5 min til sjukehuset her, men veit ikkje om eg vil føde her da det vil bli jordmorstyrt og de ikkje har noen leger som kan hjelpe vist noe skjer.. ellers er det 2 timer til sjukehuset eg føde på sist og kommer nok til å føde der igjen...
 
Jeg bor ca 20 min unna mitt sykehus så det er jo ingen problemer her :-)
 
Blir nesten 2 timer på oss, litt i overkant spennende hvis det går fort... Lenge til juli enda, men har begynt å tenke på det ja.
 
20-30 minutter... Kommer litt an på trafikken :) Men satser på planlagt KS... Sist ble jeg igangsatt, så har ikke hatt rier i bil jeg heller...
 
Heldigvis bare rundt 5 minutter :) Gikk kjapt sist, kommer sikkert til å gå kjappere nå, så det holder lenge med 5 minutter for min del :)
 
Vi bor ca 7 minutter unna nærmeste sykehus, men der skal fødeavdelingen legges ned 1. juni. God timing for min del. (Sånn går det når man aldri får somlet seg til å bli gravid..)
Men de ville vel hatt sommerstengt uansett, så her blir det full fres inn til Trondheim. Uten kø tar det vel 35 minutter, med sånn relativt lovlig hastighet..
 
Ca 1,5-2 timer, og det syns jeg egentlig er ganske greit siden jeg hadde 3,5t(!!) sist. 3,5 t  liggende i ambulanse med vonde rier, vann som rant hele tiden og kvalme og oppkast er virkelig ikke å anbefale! Veldig dårlig start på en fødsel. Satser på ambulanse denne gangen også tenker jeg, syns det føles så trygt siden vi skal kjøre et lite stykke :)
 
Back
Topp