Reisetelt

Windy

Forumet er livet
Noen som har erfaring med reisetelt til barn?

Hvor lenge kan det brukes? Når er barna for store til det?

:)

ELSKER reiseteltet vårt.

Nå er han 2,5 og vi har ikke prøvd det enda i år. Det blir i alle fall med i bagasjen som slappe-av-telt, og dagsove-telt om ikke annet.

Vi har brukt det på campingtur, hyttetur, som reiseseng på hotell, som dagseng på verandaen, hviletelt når vi har vært på dagstur på hurtigruten.. Overalt har vi hatt det.
Det tar jo NULL plass, er superlett og kjempeenkelt å ha med seg.

ANBEFALES!!!!

Så flott med svar! :)

Så jo ut som han trivdes inni der ja. :D         Vi skal på hytta vår, og der er det ikke plass til resieseng.. men reiseteltet ville fått plass oppi ene senga.. 

Men hun reiser seg ofte opp.. tipper teltet?

Aner jo ikke om hun ville godtatt det, men ser det er et til 200 kr på Finn.no nå, så det hadde jo gått ann å prøve. :D

Gollemor skrev:
ELSKER reiseteltet vårt.

Nå er han 2,5 og vi har ikke prøvd det enda i år. Det blir i alle fall med i bagasjen som slappe-av-telt, og dagsove-telt om ikke annet.

Vi har brukt det på campingtur, hyttetur, som reiseseng på hotell, som dagseng på verandaen, hviletelt når vi har vært på dagstur på hurtigruten.. Overalt har vi hatt det.
Det tar jo NULL plass, er superlett og kjempeenkelt å ha med seg.

ANBEFALES!!!!

Blander meg litt inn her jeg :D

Hvor selges slikt hen?
Er det madrass som fungerer greit i de?

Såg supersmart ut!

http://www.toffeliten.no/index.php?main_page=product_info&products_id=1712

Det er en selvoppblåsbar madrass, og et mykt underlag til å ha over. Aldri hørt noen klage :)
Vi har brukt det fra han var 5 mnd og synes det er gull.
Kjekt å ha med på fly, bl.a! Hvis man må vente lenge på flyplassen og vogna ikke er med :)

Vet ikke om jeg ville hatt det oppi en seng dersom barnet har det med å reise seg hele tiden.. men det skal noe til å kolve det innenfra.

Tenker vi prøver å sette det i dobbeltsenga, også ligger teltet og barnet innerst mot veggen..  

:)

Back
Topp