Reisesterilisator

Azra'il

Elsker forumet
Dere flaskemammaer som drar på tur...vet dere om det finnes mini sterilisator for microovn?!? Og hvor jeg evnt. kan kjøpe det. Gjerne i Norge[:)]

Ikke helt det samme, men denne steriliserer smokker, og kan brukes til flasketuttenen også

http://www.saklart.no/webshop/category/15004

Jeg kjøpte en liten microsterilisator,med plass til ca 2 flasker på boots apotek. Men det var jo i england da.. Men det finnes! Finnes også sterilisator poser,men de vet jeg av man ikke får tak i her i norge.

ORIGINAL: bet

Medela Quick Clean Micro-Steam Bags [:D]
Geniale plastposer, for sterilisering i mikrobølgeovn. Hver pose kan brukes 5 ganger tror jeg. [:D]

Uhh...var noe sånn jeg hadde tenkt meg ja. Hvor får jeg tak i det?!?

ORIGINAL: Vugge

Genialt !! Visste ikke det fantes engang!!!!

(det er SÅ dyrt å kjenne dere!! Er sikker på jeg har brukt 3 ganger så mye enn andre som ikke er på babyforum )

Enig med du[X(]

Medela produkter får du kjøpt på boots apoteker. Jeg søkte på nettsiden, men de var utsolgt..

Vi bruker phillips mikrosterilisator, men synes den er litt stor å ta med på tur..

ORIGINAL: *lilletrille

Medela produkter får du kjøpt på boots apoteker. Jeg søkte på nettsiden, men de var utsolgt..

Vi bruker phillips mikrosterilisator, men synes den er litt stor å ta med på tur..

Har den vi og, men gidder liksom ikke drasse med den i kofferten. Nå fpr hun jo bare en flaske om dagen, så egentlig null problem å koke når vi er på tur...

Jeg har kjøpt på nettet fra utlandet, Amazon har iallfall [:)]
Ikke så veldig dyre, relativt sett [;)] 5 poser for ca $5 og så kan du bruke hver pose 5 ganger [;)][;)]

Åh...kan du sende link? Drar på ferie om ei uke, og skulle gjerne hatt til da[:D]

ORIGINAL: Nina 1981

Jeg har kjøpt på nettet fra utlandet, Amazon har iallfall [:)]
Ikke så veldig dyre, relativt sett [;)] 5 poser for ca $5 og så kan du bruke hver pose 5 ganger [;)][;)]

Fant det...men får bare opp at det ikke sendes til Norge[:@]
Åh...kan du sende link? Drar på ferie om ei uke, og skulle gjerne hatt til da[:D]

Back
Topp