Reiseseng?

lisa91

Glad i forumet
Vi vurderer å kjøpe en reiseseng til Linnea som vi skal ha i leiligheten til svigermor som hun bor i i ukene når hun studerer[:)] Vi er der en del, spesielt i ferier osv, bare for å komme oss bort litt..Er det noen som har erfaringer med en bra reiseseng? Vi fann en for 400kr på reflex, babytravel tror jeg det var(?)..Hun dama i butikken mente at hvis vi skulle kjøpe den, burde vi kjøpe en sånn madrass til også..trenger vi det? vi kan vel bare legge ett teppe/lammeskinnet nedi? Hva mener dere? Og hva har dere evt?[:)]

Jeg kjøpte min på europris til 99 kr hehe,var en feil i kassen da så de koster egentlig 599 kr,men er satt ned fra 1090 kr. Vi trengte ikke noe madrass,var med sånn bunn. Denne var superenkel å slå opp og sammen i motsetningt til de andre jeg har prøvd[:'(] Men hvis du er heldig så er det feil i kassen enda[;)] Europris Super i åsane

Vi kjøpte en reiseseng for halvannet år siden på Reflex (var meningen å bruke den da jenta jeg er støttekontakt for sov hos oss). Den kostet 299,- og vi ble anbefalt å kjøpe en madrass men gjorde det ikke. Kom hjem, tok den opp og sambo satte seg straks i bilen igjen og kjøpte en madrass. Et teppe var IKKE godt nok her for å si det sånn. Prøvde med en dyne også, men det ble på en måte litt for bløtt uten å bli skikkelig mykt hvis du skjønner? Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det [8D] Men den madrassen syns vi var et must [:)]

ORIGINAL: stibli

Vi kjøpte en reiseseng for halvannet år siden på Reflex (var meningen å bruke den da jenta jeg er støttekontakt for sov hos oss). Den kostet 299,- og vi ble anbefalt å kjøpe en madrass men gjorde det ikke. Kom hjem, tok den opp og sambo satte seg straks i bilen igjen og kjøpte en madrass. Et teppe var IKKE godt nok her for å si det sånn. Prøvde med en dyne også, men det ble på en måte litt for bløtt uten å bli skikkelig mykt hvis du skjønner? Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det [8D] Men den madrassen syns vi var et must [:)]

Vi har også prøvd den Reflex-reisesengen og den er kjempefin, men madrass er et must ja [:)]

Svigerforeldrene mine har en fra Barnas Hus hos seg, mens min mor har "Ole Brum" sengen fra Jysk.
Personlig synes jeg Jysk-sengen er best - den virker mer stabil og er bedre i "rammen".

Vi har en god madrass i bunnen av Jysk-sengen, men i BarnasHus-sengen har vi hatt skinn og overmadrassen hans - og det funket det! Blir vel verre når han blir tyngre  - så vi kommer vel til å kjøpe en madrass til den også tenker jeg!

Back
Topp