Reiseseng

Mowgli^

Glad i forumet
Skal dere ha det? I såfall hvilken? Vi har kikket litt på Babybjørn sin men har ikke helt bestemt oss....

Vi har en reiseseng fra reflex, kjekt å ha..  men vi har kjøpt en ekstra madrass til å ha oppi, den som følger med er vel mer eller mindre et liggeunderlag enn en madrass... 

Vegar ville ikke ligge i den fra begynnelsen, og en ting som er veeeldig irriterende er at den nettingen eller hva jeg skal kalle det, hver gang barnet snur seg så er det stor sjangs for å komme borti den, og det bråker, akkurat som en irriterende skrapelyd[:'(]

Kommer jo sikkert an på hva slags seng man velger da, men den vi har var nå best i test en gang ....

Så fin ut den fra babybjørn der da, men er sikker dyr... 

Pleier ofte å leie vanlig babyseng vi der vi er på tur[:)]  og hos familie har vi kjøpt billige brukte sprinkelsenger som vi har stående der[:)]

Vi har carena reiseseng, som vi har kjøpt ekstra madrass oppi. Tror ikke den koster så mye kanskje 300 eller litt mer.

skal sikkert ha det etterhvert, men der er noen som vi ikke kommer til å trenge med en gang, så har ikke tenkt på det enda

Mamma og pappa kjøpte reiseseng som de skulle bruke når Noah skulle ligge over der, så vis det er behov så bruker vi den..[:)] 

Vi har allerede en til Maja, husker ikke hvilket merke det er da..[:)]

Vi har simo sin reiseseng.. Ligner på den carena sin.. Standar.. Kjøpte ekstra madrass..
Vi har brukt den en del.. når vi var i finnland og sov i hus telt.. Syns det var ypperlig at Noah fikk ligge i den da..

Og når vi har overnattingsgjester, så får Noah enda plass.. Om det skulle bli krise.. hihi .. og vi trenger hans seng til en voksen.. [:D]

ORIGINAL: addi

skal sikkert ha det etterhvert, men der er noen som vi ikke kommer til å trenge med en gang, så har ikke tenkt på det enda

Har reiseseng liggende, husker ikke merke.
Brukte den som lekegrind i stua.

Når min søster var på besøk her med min niese for 1 og et halvt år siden kjøpte hun en på jysk tror jeg det var, den ligger her oppe så den har jeg fått [:D]

Vi har en carena seng. Vi betalte 300 for den[:)]

Jeg er usikker på om vi kommer til å kjøpe en til. Vi kommer ikke til å få bruk for den til minstebabyen på en stund, så da kan det jo hende at storebror sover i normal seng.

Vi har en, tror det er simo. Så har foreldrene mine en av merket acta graco, så vi har så vi klarer oss.

Back
Topp