Reiseseng

Småbarnslivet

Glad i forumet
Septemberbarna 2019
❤️Mailykke 2022❤️
Junilykke 2022
Trenger tips til reiseseng.

Krav: enkel å sette opp, skal helst ikke knirke/lage lyd osv når barnet rører på seg i søvne :joyful:
 
Trenger tips til reiseseng.

Krav: enkel å sette opp, skal helst ikke knirke/lage lyd osv når barnet rører på seg i søvne :joyful:

Vi har yngri sin, hvor bunnen er helt nede på gulvet. Veldig fornøyd nå når han er blitt litt større. Enkel å slå sammen/åpne, og med et godt laken så lager ikke madrassen så mye lyd. Er jo et stykke ned til gulvet så viss mini ofte våkner så går det jo litt utover ryggen også. Så viss dere ikke ønsker det så anbefaler jeg å se på en hvor bunnen er litt oppe fra bakken :)
 
Vi har Aeromoov Pop-Up reiseseng, den er superenkel å slå opp og ned. Du kan ha madrassen på to nivåer, vi brukte det øverste nivået frem til han begynte å sette seg opp i sengen selv. Nå er det en stund siden vi brukte den, men kan ikke huske noe knirking :joyful:
 
Kjøpte ein billig ein på barnas hus. Zero2four
 
Vi har Aeromoov Pop-Up reiseseng, den er superenkel å slå opp og ned. Du kan ha madrassen på to nivåer, vi brukte det øverste nivået frem til han begynte å sette seg opp i sengen selv. Nå er det en stund siden vi brukte den, men kan ikke huske noe knirking :joyful:

Hvordan er madrassen på denne, helt ok? :)
 
Vi har Aeromoov Pop-Up reiseseng, den er superenkel å slå opp og ned. Du kan ha madrassen på to nivåer, vi brukte det øverste nivået frem til han begynte å sette seg opp i sengen selv. Nå er det en stund siden vi brukte den, men kan ikke huske noe knirking :joyful:

Vi har også denne og er veldig fornøyd. Jeg har kjøpt en skumgummimadrass på Jysk som jeg har klippet til og satt på madrassbeskytter (sånn tynn med strikk i hvert hjørne), som vi bruker i bunnen hvis hun skal sove mer enn en natt eller to i reiseseng. :)
 
Vi har også denne og er veldig fornøyd. Jeg har kjøpt en skumgummimadrass på Jysk som jeg har klippet til og satt på madrassbeskytter (sånn tynn med strikk i hvert hjørne), som vi bruker i bunnen hvis hun skal sove mer enn en natt eller to i reiseseng. :)

Det var smart!
 
Back
Topp