M
Mamma_Lillemor
Guest
Har dere reiseseng? Evt hvilken?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser de har to på jysk; en ole brum og en sort som heter nakskov. Førstnevnte til 699 og den andre til 499. Noen av de du har?Vi har mange... Står fast hos de vi reiser til. En hos pappa, en hos mamma, en hos svigerfar... Hos svigermor har vi vanlig sprinkelseng.
Ei fra jysk og ellers er det vel carena eller 4me. De er jo egentlig like alle sammen-i funksjon, vekt osv![]()
Kjøpte en lite brukt babybjørn av noen kjente. Den er utrolig enkel å slå opp og legge ned, og grei størrelse å oppbevare, og så godt som umulig å velte. Har brukt disse billigsengene noen ganger, og er ikke spesielt fornøyd, men det er vel forskjeller der å. Har brukt de når jeg har passet kusinene mine, og det er en kamp å få opp og en kamp å få ned. Vil virkelig anbefale den til babybjørn!!Har dere reiseseng? Evt hvilken?![]()
Er det den light til 2.000kr?Kjøpte en lite brukt babybjørn av noen kjente. Den er utrolig enkel å slå opp og legge ned, og grei størrelse å oppbevare, og så godt som umulig å velte. Har brukt disse billigsengene noen ganger, og er ikke spesielt fornøyd, men det er vel forskjeller der å. Har brukt de når jeg har passet kusinene mine, og det er en kamp å få opp og en kamp å få ned. Vil virkelig anbefale den til babybjørn!!
Ja, vi har den ole brum. Den er jo finSer de har to på jysk; en ole brum og en sort som heter nakskov. Førstnevnte til 699 og den andre til 499. Noen av de du har?
En som selger ubrukt phil og ted seng her i området og til 800kr, det er jo under halv pris av nypris. Men ser mange synes den er knotete å sette opp osv.
Vi skal ha en til biltur til østlandet pluss biltur til danmark nå første året. Og til overnatting på hotellet der vi skal gifte oss i sommer. Så skal vel ikke fly med den nå første året, så vektmessig er det ikke krise.
Får låne vår daIkke kjøpt noe ennå , men reiser ikke så ofte hellerFår kjøpe hvis vi har bruk for det
![]()
Sniker fra januarSer de har to på jysk; en ole brum og en sort som heter nakskov. Førstnevnte til 699 og den andre til 499. Noen av de du har?
En som selger ubrukt phil og ted seng her i området og til 800kr, det er jo under halv pris av nypris. Men ser mange synes den er knotete å sette opp osv.
Vi skal ha en til biltur til østlandet pluss biltur til danmark nå første året. Og til overnatting på hotellet der vi skal gifte oss i sommer. Så skal vel ikke fly med den nå første året, så vektmessig er det ikke krise.
Oj, ja, det kan stemme, har ikke sjekket det, hadde ikke så store planer om å kjøpe reiseseng, men fikk tilbud om å kjøpe den til 500,- så da gjorde vi detEr det den light til 2.000kr?isåfall ser jeg at den har best i test, men synes prisen var gaaanske drøy
![]()
Ja, vi har den ole brum. Den er jo finvi reiste en del med den før vi skaffet oss flere enn den ene. Synes den er ganske grei å sette opp egentlig. Anbefaler å kjøpe reisemadrass eller ha pledd i bunnen, for det er ganske hardt selv om de har prøvd å polstre bunnen litt.
Leste fra noen at det var vanskelig å få babyen rolig hele natta i vognbagenSist hadde vi dennole brumm sengen fra jysk, var et hat å få den opp hver eneste gang, vi har nå sett på babydan eller babybjørn, syns de ser greie uti begynnelsen bruker vi nok bare vognbag
![]()
Leste fra noen at det var vanskelig å få babyen rolig hele natta i vognbagenTenkte først den tanken der selv nemlig, men så ble jeg veldig usikkker etter å ha lest det.
[/
Jeg syns det var motsatt sist... Hu var veldig urolig i reisesenga... Den er jo dypere og tettere som regel ennvanlig seng/speinkelseng så her var mini redd for den... Men dette varierer jo fra barn til barn![]()