Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ho søv til vanlig i sprinkelsenga, men ja, kanskje bagvogna kan funkeKan du ikke bare bruke bagen til vogna da? Sånne reisesenger er så store... På størrelsen med en sprinkelseng. Den klappes ho sammen, men jeg tror at min lille ville følt seg utrygg i den.
Jeg skal på reise og da sover hu bare i dypvogna si. Vogna tar nok plass i reiselasset for å si det sånn
Det gjorde vi og med første. Kommer til å gjøre det denne gangen og ☺Vi brukte vognbagen som reiseseng fram til hun ble mer mobil.
Det gjorde vi og med første. Kommer til å gjøre det denne gangen og ☺
Kor hadde dei det?så ett UV-telt som også var reiseseng og lekenatte.. alt i ett- det kunne kanskje vært noe? Jeg synes den virka veldig praktisk iallefall
Kor hadde dei det?
Den var jo genial! Men utsolgt på lager så ikkje sikkert dei får den innigjen før vi drar på ferie :/ må se om eg finner no lignende andre plasserhttp://www.mimmis.no/no/babymoov-uv-telt-lekegrind-reiseseng-babygym
der var ganske dyrt da.. så det billigere en plass men husker ikke hvor.. mulig det var noe tilbud :s
Den var jo genial! Men utsolgt på lager så ikkje sikkert dei får den innigjen før vi drar på ferie :/ må se om eg finner no lignende andre plasser