Reiseseng

Lotta90

20. Desember <3
Desemberskattene 2014
Noen som kan anbefale en reiseseng? Ser at baby bjørn sin er best i test, men litt stiv pris :/ noen som har den og som er fornøyd? Eller noen andre som er bra? :)
 
Har babybjørn sin og sverger til den :D den er fantastisk og tar så liten plass og lett å ta opp og legge sammen :) og lillegutt sover veldig bra i den :) var veldig stive priser på barnas hus og sånn men fant den litt blligere på jollyroom. i forhold til hvor store og tunge de andre jeg har sett er syntes jeg det var verdt å legge litt penger i en god reiseseng, kommer jo til å bli en del brukt i årene fremover både på ferie og på overnatting :)
 
2000(?!) for en reiseseng? Hjelpe meg, blir ingen reiseseng på oss nei ;p
 
Vi kjøpte en til 200. Koster 4 eller 500 på tilbud. Er enkel og legge i sammem og sette opp. Er ikke den letteste i klassen og ikke den minste, men gjær nå nytten. Føler den er større og mer stabil. Bruker den som lekegrind når den ikke er i bruk ellers. Marke heter zero 2 four. Barnas hus selger den og ser de fleste barnebutikker + jysk har liknende. Jeg har og kjøpt madrass til og stellebord som kan festes på sengen, men er ikke et must.
 
Vi har en til ca 500 fra Babyshop som er helt grei.
 
Tok å bestilte meg babybjørn sin jeg :) vi er mye ute på reisefot, så er greit med en lett og bra en :)
 
Følger denne. Er selv på leting etter reiseseng, men alle de billige veier sånn 9-10 kg. Vil ha ei som er så lett som mulig. Baby bjørn sin virker jo bra, men blir ikke aktuelt å betale 2000 kr for ei reiseseng :/
 
Har dino, fra europris. Syns den er god
 
Last edited:
Følger denne. Er selv på leting etter reiseseng, men alle de billige veier sånn 9-10 kg. Vil ha ei som er så lett som mulig. Baby bjørn sin virker jo bra, men blir ikke aktuelt å betale 2000 kr for ei reiseseng :/
Den var på salg til 1600 på babyshop nå, men det er jo fortsatt dyrt kan man si.
 
Back
Topp