Reiseseng

Lotta90

20. Desember <3
Desemberskattene 2014
Noen som kan anbefale en reiseseng? Ser at baby bjørn sin er best i test, men litt stiv pris :/ noen som har den og som er fornøyd? Eller noen andre som er bra? :)

Har babybjørn sin og sverger til den :D den er fantastisk og tar så liten plass og lett å ta opp og legge sammen :) og lillegutt sover veldig bra i den :) var veldig stive priser på barnas hus og sånn men fant den litt blligere på jollyroom. i forhold til hvor store og tunge de andre jeg har sett er syntes jeg det var verdt å legge litt penger i en god reiseseng, kommer jo til å bli en del brukt i årene fremover både på ferie og på overnatting :)

2000(?!) for en reiseseng? Hjelpe meg, blir ingen reiseseng på oss nei ;p

Vi kjøpte en til 200. Koster 4 eller 500 på tilbud. Er enkel og legge i sammem og sette opp. Er ikke den letteste i klassen og ikke den minste, men gjær nå nytten. Føler den er større og mer stabil. Bruker den som lekegrind når den ikke er i bruk ellers. Marke heter zero 2 four. Barnas hus selger den og ser de fleste barnebutikker + jysk har liknende. Jeg har og kjøpt madrass til og stellebord som kan festes på sengen, men er ikke et must.

Tok å bestilte meg babybjørn sin jeg :) vi er mye ute på reisefot, så er greit med en lett og bra en :)

Følger denne. Er selv på leting etter reiseseng, men alle de billige veier sånn 9-10 kg. Vil ha ei som er så lett som mulig. Baby bjørn sin virker jo bra, men blir ikke aktuelt å betale 2000 kr for ei reiseseng :/

Har dino, fra europris. Syns den er god

Last edited:
Følger denne. Er selv på leting etter reiseseng, men alle de billige veier sånn 9-10 kg. Vil ha ei som er så lett som mulig. Baby bjørn sin virker jo bra, men blir ikke aktuelt å betale 2000 kr for ei reiseseng :/
Den var på salg til 1600 på babyshop nå, men det er jo fortsatt dyrt kan man si.

Back
Topp