Reiseseng

Brukte reiseseng ekstremt lite sist. Brukte vognbagen første året, og deretter lånte vi reisesenga til noen venner de tre gangene vi har trengt etterpå. De hyttene og hotellene vi besøkt har hatt reiseseng, og ellers brukte vi altså vogna.

Du har et veldig godt poeng der ja, det kan jo hende jeg bare kan bruke vognbagen. Ihvertfall første tiden:)

Vi brukte vognbagen helt til vi byttet til sportsdelen på vogna. Etter det har vi brukt reisesenga MYE. Men vi kjøpte bevisst en reiseseng som var lett og tok liten plass slik at det ikke er noe stress å ta den med. Den får plass i kofferten min om vi et ute og flyr. Veldig greit for vesla å ha en kjent seng å sove i på fremmede plasser :-)

Vi brukte vognbagen helt til vi byttet til sportsdelen på vogna. Etter det har vi brukt reisesenga MYE. Men vi kjøpte bevisst en reiseseng som var lett og tok liten plass slik at det ikke er noe stress å ta den med. Den får plass i kofferten min om vi et ute og flyr. Veldig greit for vesla å ha en kjent seng å sove i på fremmede plasser :-)
Smart. Hva slags seng/merke er det som tar så liten plass?

Sniker fra juli.

Vi bruker vår reiseseng myye og den er lett og liten! Elsker den
Er fra babybjørn og absolutt verdt pengene. Ofte på tilbud også.

Vi har kjøpt en reiseseng til å bruke til hverdags, for leiligheten vi har er så bitteliten, så tenkte det var greit å ha en det er enkelt å flytte på og klappe sammen :)

Men husker ikke merket i slengen og har ikke tatt den ibruk enda.

Jeg kjøpte reiseseng på Jysk. Skikkelig impuls kjøp... Men kjekt å ha :-) Kan ha den stående hos tante eller onkel :-)

Reisesengen vår ble knapt brukt til førstemann. Hadde heldigvis ikke kjøpt en dyr seng. Jeg ville ventet og sett an behovet, det er fort at man kjøper alt for mye dill "i tilfelle".

Back
Topp