Reiseseng...?

Peachykeen

Elsker forumet
Påskeliljene 2022 ❤️
Vi hadde tenkt oss på hytten i helgen. Til nå har mini lagt mellom oss i sengen der oppe, men hun har blitt så stor nå at jeg tenkte å kjøpe seng til henne der oppe og. Så hva ville dere gjort. Kjøpt en sprinkelseng eller en reiseseng?

Noen som har erfaringer med reisesenger? Hvor lenge kan de brukes osv...

Har ikke noe erfaring fra før, men vi har kjøpt reiseseng til å ha med oss etterhvert... Men er dere der ofte ville jeg nok ha ordnet med sprinkelseng, det har vi hos mamma... Så kjekt at vi kan ha den oppe på øverste hakket og ikke ha henne så langt nedi senga...
Vet ikke hvor lenge man bruker den, men vi hadde en familie på besøk for noen uker siden og da lånte fireåringen deres reisesenga vår...

Vi har reiseseng på hytta så den slipper å ta opp plass når andre er her uten oss. Bruker den ikke enda. Hun har sovet i vognbagen i halvannen uke...

Vi har reiseseng som vi bruker på langferier :) Brukte når vi var i Danmark, da var lille 3mnd, og det gikk kjempe fint, gjorde ikke noe at hu lå langt nede og sov godt der :) Hu vil ikke sove i vognbagen om natta..
Og reiseseng tar jo minimalt med plass da du legger den sammen da :)

Argumentet for reiseseng er at den kan pakkes ned. Argumentet mot er at du må bøye deg helt ned for å legge/hente mini.

Reisesenga er veldig grei ift at den kan brukes til barnet er 3 år ca, og får du en sånn som ligger og kaster på seg om nettene er det jo en fordel med nett og ikke sprinkler.

Vi har vært på hytten siden torsdag nå og han lille har sovet i vognbaggen å det har gått helt strålende. Jeg har også kjøpt reise seng, men kommer til og bruke den når han blir litt større og kan sitte og reise seg, de vi var med har en liten på 8 mnd, han sitter og reiser seg opp, så de hadde begynt og bruke reiseSeng nå.å det gikk kjempebra det og:)

Vi kjøpte en sprinkelseng siden den bare kan stå på rommet vårt og vi er der ganske ofte.

Tenkte likevel å gå til innkjøp av reiseseng til andre turer. Noen som anbefaler noen? :)

Bassin baby, nett på langsidene og heldekkende på kortsidene :) 499,- med madrass på babyshop :)

Back
Topp