Reiseseng

Prikketrusa

Elsker forumet
Vurderer å kjøpe reiseseng til vesla, vognbagen blir gjerne litt liten og tett nå til ferien. Noen som har noen senger å anbefale, evt hva bør vi styre fullstendig unna?
Må man kjøpe madrass separat eller følger det med senga?

Prikketrusa skrev:

M3rl0t skrev:
Ikke kjøp denne! http://barnashus.no/nettbutikk/detaljer/ut-pa-tur/reisesenger/baby-travel-reiseseng.html F****** dritt!

Hvorfor ikke?

Brukte vel en time på å slå den opp første gangen, og etter bare 4-5 gangers bruk, ble "festene" på midten av stengene slarkete, og holder ikke stengene på plass. Er enda værre å slå opp nå enn da den var ny! Irriterer vettet av meg hver gang jeg skal slå den opp. Selv om jeg vet veldig godt hvordan det gjøres, så hjelper jo ikke det når ting ikke fungerer som de skal!

Vi brukte den fra barnashus i bhg til alle som sov, og vi slo de opp og igjen hver eneste dag... Hadde aldri noen problemer med den typen... 

Vi brukte den fra barnashus i bhg til alle som sov, og vi slo de opp og igjen hver eneste dag... Hadde aldri noen problemer med den typen... 

*Annie86* skrev:

Mulig det er noe galt med vår :/

Vi har en fra jysk, disney/ole brum. Er kjempe fornøyd med den. Enkel å slå opp. Kjøpte madrass i tillegg.

vi har en som hetter reflex reiseseng og en som ble kjøpt på lidel, kjempefornøyde med de 2. Det jeg synnes er kjekt med den fra lidel var at en kunne åpne den i enden hvis en ville når ungene var litt større

Sorland skrev:
Vi har en fra jysk, disney/ole brum. Er kjempe fornøyd med den. Enkel å slå opp. Kjøpte madrass i tillegg.

Sign! 

Vi har en fra BarnasHus og er veldig fornøyd med den!
Jeg ville kanskje hatt en ekstra madrass hvis det er snakk om mange netter, for det er ikke rare saken som er oppi der.

Forøvrig så står det i bruksanvisningen til den vi har fra Barnas Hus (tror ikke den selges lenger) at en IKKE skal ha ekstra madrass oppi!!

syns de billige reisesengene e någe drit! vonde å få opp, vonde å legge sammen og tunge å bære! guttungen fikk en fra jysk t jul av noen venner av oss, like den overhode isje men har isje hatt råd t å kjøpe ny ennå...drømme om babybjørn sin reiseseng :)

Vi har Phil and Teds si. Er kjempefornøgd med den. Den er med oppblåsbar madrass i, er kjempelett og tar utrulig liten plass.

I tillegg har den UV trekk som man kan glide på over, så vi har brukt den ute og. F.eks på verandan.

Miss Fat skrev:
Forøvrig så står det i bruksanvisningen til den vi har fra Barnas Hus (tror ikke den selges lenger) at en IKKE skal ha ekstra madrass oppi!!

why?

Villemoen skrev:
Vi har Phil and Teds si. Er kjempefornøgd med den. Den er med oppblåsbar madrass i, er kjempelett og tar utrulig liten plass.

I tillegg har den UV trekk som man kan glide på over, så vi har brukt den ute og. F.eks på verandan.

Vurderer å kjøpe den... Da kan hun være mer med ut i hagen og sånt. 

Sorland skrev:

Vi har også den. Kjempe fornøyd. Har brukt den MYE. Har ikke ekstra madrass, men bruker en dyne eller et teppe under lakenet. Er stort sett en ekstra dyne tilgjengelig på hoteller og sånt så orker ikke drasse med madrass.

Thejohan skrev:

Miss Fat skrev:

why?

Nå har ikke jeg den, men kan ha noe med høyden på madrassen å gjøre. Vet det står en max strek for hvor høy madrass vi kan ha i vår jysk ole brum seng. Lettere for barna å klatre ut hvis det er for høyt og de er jo ikke like stødig som en vanlig barneseng.

Back
Topp