Reiseseng tips??

Jonahha

Forelsket i forumet
Hei
Snart ut og reise.. Lust å kjøpe reiseseng. Forstått at det er forskjell på vekt på dem. Er det det på komfort også, samt hvor håndterlige de er? Hvilke er lettest eller synes dere er best/ har god erfaring med? [8|]

Veldig stor forskjell på de forskjellige sengene både i vekt og pris. Jo lettere jo dyrere. Vi har babybjørn sin reiseseng som veier rundt 5 kilo, men den kostet ca. 1800 når vi kjøpte den. Har vært veldig fornøyd, men om vi ikke hadde reist mye med fly tror jeg vi ville kjøpt en vanlig, billig til 400 kr.
Hvis dere skal reise mye har jeg hørt at andre er fornøyd med Phil&Teds reiseseng- den er superlett, men koster mye (rundt 1800-2000)

ORIGINAL: langtidssniker

har en til 299,- snuppa sover kjempe bra.

Hvor har du kjøpt den? [:)]

Takk for svar.. Jeg tenkte å kjøpe på babyshop da de hadde dem på tilbud, men syntes den billiga var så tung.. 11 kg eller noe! Vi skal med fly og da prøver man å begrense antall kg. 5 kg eller lettere høres bedre ut, for det om det koster mye mer. Følger det med madrasse eller hva sover de på?

Det følger i alle fall madrass med på reisesenga fra Babybjørn. Vet ikke hvordan det er med Phil&Teds, men vil jo tro det... Lykke til med kjøpet[:)]

Thank you.. :-)

ORIGINAL: Hurricania

Det følger i alle fall madrass med på reisesenga fra Babybjørn. Vet ikke hvordan det er med Phil&Teds, men vil jo tro det... Lykke til med kjøpet[:)]

Back
Topp