Reiseseng, erfaringer?

• Trådstarter Trådstarter Hybelelefant
  • Opprettet Opprettet
H

Hybelelefant

Guest
Har du en reiseseng å anbefale? Evnt hva bør jeg styre langt  unna?
Må man kjøpe madrass utenom eller følger det med senga?

her har jeg 3 stk
1 fra reflex, 1 fra lidel og 1 fra jysk
Den fra jysk har tykkere madrass en de andre
Den jeg liker best å bruke er den fra lidel siden der kan jeg åpne i den enne enden på senga slik at ungene kunne klatre ut

Vi har disney senga fra Jysk, og er veldig fornøyd med den. Kan åpnes i den ene enden slik at han selv kan krype ut om han vil. Er lett å sette opp og ta ned igjen.
Kjøpte en litt tykkere madrass i tillegg (også på jysk).

vi har fra simo.vanlig reiseseng.Skal være en del lettere enn andre reisesenger(eller var i hvrtfall det når jeg kjøpte den for 5 år siden)Glidelåsåpning i enden så barna kan komme inn/ut selv eventuelt :)har kjøpt en skummmadrass til den selv om det egentlig ikke skal være nødvendig

Vi har den billigste fra Barnas hus. Kosta 399 tror jeg, og så noen hundrelapper for ekstra madrass. Er kjempefornøyd. Bruker den masse!

Elsker phil og teds... Men den er dyr. Den har madrass, veier lite og tar liten plass. Teltplugger til å sette den fast ute med også. Myggnett og uvfilter... Men som sagt så koster den litt.. Men vi digger den. Er mye på farten vi ;-)

har ei fra jysk , og den e noe drit, hate de reisesenfgene, tunge å bære, vonde å sette opp og legge sammen !

Vi har reiseseng fra babybjørn- dyr, men lett og veldig god! For oss har det med vekt vært viktig fordi vi reiser ofte med fly. Hvis vi ikke hadde reist mye hadde jeg ikke giddet å betale så mye for en reiseseng, da hadde den fra reflex gjort jobben i stedet.

har to fra carena.. helt greie, men litt tricky å sette opp/ta ned om du ikke vet hvordan.. det er en bestemt rekkefølge på det..
har ekstra madrass i - fordi oldemor bestemte det...... :P

Back
Topp