Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Du må vente til du har personnummer da. Jeg har en 4 åring og 2 åring. Jeg sender alltid kvittering og bekreftelse på at jeg har vært på timen til pasientreiser når vi har vært på sykehus eller legevakten. Bare fyll ut skjema og bruk barnets navn og personnummer. Sett deg opp som ledsager på skjemaet.Vi tok drosje til sykehuset for etterkontroll, og sjåføren fortalt oss at vi kunne fått dekket drosjeturer til og fra sykehuset frem til barnet er 16 år. Noen som kjenner til dette?
Nettsiden pasientreiser.no skriver ikke noe om rekvisisjon for barn.
Ja. Du må vente til du har personnummer da. Jeg har en 4 åring og 2 åring. Jeg sender alltid kvittering og bekreftelse på at jeg har vært på timen til pasientreiser når vi har vært på sykehus eller legevakten. Bare fyll ut skjema og bruk barnets navn og personnummer. Sett deg opp som ledsager på skjemaet.
De gangene vi har tatt taxi til undersøkelser eller legevakten har vi bestilt og betalt selv. Så har jeg levert innkallingsbrevet fra sykehuset om time eller journalnotat dersom det er legevakten. Så har jeg lagt ved kvittering.Måtte dere ha en medisinsk grunn eller få sykehuset til å bestille for dere? Dette er hva de fortalt oss. Blir ikke helt klok på dette :S