Reiser til rikshospitalet om noen timer

Babyx7

Forumet er livet
Nå er det ikke lenge igjen..... [X(]

Vi skal reise 06:00 om morran onsdag 11 januar... Da skal Madeleine inn og opereres på grunn av hjertefeil..... [:(]

Gruer meg så det holder.......[:(][:(][:(]

Kryss fingrene for at alt går som det skal.

Legene mente at de kunne gjøre det fra lysken, men hvis det ikke går må de åpne brystet på henne[:(][:(]

Ønsker dere lykke til, krysser fingrene for at det skal gå kjempebra, noe det helt sikkert gjør[:)]

Kjempekjempemasse lykke til!!!

masse lykke til!!!!
skal tenke på dere i morgen, og krysser fingrene!

klem

Masse masse lykke til. Kommer nok til å gå kjempe bra men det er ikke gøy det vet jeg [&o]
Skal tenke på dere i morgen [;)]

Lykke lykke til! Du skal se at dette går bra[:)] Har dere i tankene i morgen!

ønsker dere kjempemasse lykke til[:)]

Lykke, lykke til. Skjønner godt at du gruer deg, men de er så flinke atte så dette går så bra så. Mange gode tanker sendt til dere [:)] Stor klem!

det er sikkert en forferdelig følelse å se at datteren deres må gjennom dette. Rikshospitalet har vel landets beste leger, så det er kanskje en mager trøst. En annen mager trøst er vel at vi er mange her på bv som krysser fingrene og håper at alt skal gå bra

Lykke til idag til dere alle. Datteren deres er i de beste hender...........krysser fingre og tær for dere.[:)]

ønsker dere masse lykke til...krysser fingrene for at alt skal gå som det skal..

klem[:)]

masse lykke til[:D][:D]

ååå, lykke til! Skal sende masse tanker til dere!

Lykke til Nina, skal krysse fingrer og tær, og tenke masse på dere!
Mange klemmer til dere!

dette går nok fint... lykke til og jeg krysser fingrene for dere!

Jeg tenker masse på dere og håper alt går fint! De er jo utrolig flinke på Rikshospitalet!

Klem fra M

Lykke til til alle sammen!

Dette går nok så bra Madeleine!

Lykke til!!!! Krysser fingrene for dere, det går nok helt sikkert bra!! [:)]

Back
Topp