Reiser til Danmark imorgen

Olive76

Forumet er livet
Da blir det lidt ferie på oss. Skal feire svigermor sin 60-årsdag. Blir bra med ferie. Vi gleder oss til å vise frem Gustav. Har blitt så stor siden folk så ham sist[:D]

Så kjekt! håper dere får en fin tur nedover! Kos dere mye![:D]

Det blir sikkert kjekt. Vi reiser nordover på fredag og det skal bli så godt med ferieeeeee!!![8D]

Så herlig - jeg kunne godt tatt en tur til Danmark, det er et dejligt land!!
Har du tenkt å annonsere at Gustav skal bli storebror der, eller venter dere litt til? (eller har dere gjort det allerede kanskje?)

Kos dere masse i alle fall!!

Ønsker dere en flott tur[:)] Kos dere masse.

God tur til Danmark, kos dere masse.

God tur til Danmark. Håper dere får en fin ferie.

Vi reiser til Damnark om en måneds tid og skal være der i 14 dager[:D] Har leigd feriehus[:D] Gleder meg og håper været blir bra"!

ORIGINAL: lenemor

Så herlig - jeg kunne godt tatt en tur til Danmark, det er et dejligt land!!
Har du tenkt å annonsere at Gustav skal bli storebror der, eller venter dere litt til? (eller har dere gjort det allerede kanskje?)

Kos dere masse i alle fall!!

Hehe. Hadde ikke sjanse til å holde det hemmelig. Min mor ventet jo på det og var meget obs på om jeg drak vin eller ikke. Da jeg ikke gjørde det prøvde jeg å si at jeg var tørlagt alkoholiker. Men da graturlerte hun meg bare, selv om min storesøster prøvde å si til henne at hun kanskje ikke skulle fiske. Men de har jo ventet på det siden jul.
Synes det er lidt tidlig å si det enda, men når vi skulle til Dk nå ble det bare sådan.

Rejsen gikk forresten veldig godt. Min søsters 3 unger tar seg veldig pent av Gustav som har sprunget rundt på bare foter på graset i sommerværet.
Nå er alle unger lagt. Det er et par timer siden en helt utmattet Gustav kom i seng. Og roen senker seg over huset....

God tur. Kos dere[:)]

Back
Topp