reiser snart

VilSåGjerne

Forumet er livet
på ferie til krsand[:D] ENDELIG skal eg få møte Julius[:D]ENDELIG!!!!!!!!

meg og samboer skal ligge over på hytte i natt en plass på veien, skal kose oss masse[:)]

i morgen skal vi treffe ett vennepar av oss,en som eg gikk på ungdomskolen med,min bestevenn[:)] 
vi har leid oss en leilighet der nede for en hel uke, og bare for 5000 kr delt på 2 par[:)]stort og fint, 5 min gange til sentrum og 10 min med bil til dyreparken[:D] åååååååå så eg gleder meg.

no har vi fått pakket litt, tatt blomstre ned på badet. fått nabojenten her til å passe på fiskene mine[:D] Hun kreftsykt på 5 år, så hun ble jo helt giret. så hun kommer snart bort for å se kor mye mat fiskene skal ha[:D] så skal vi kjøpe en pakke til henne på veien[:D]

så no må eg løpe rett ut for å stelle litt med blomstrene i krukkene mine ute, samle de på en plass så det er lett for naboen å vanne[:D]

så dere alle sammen må ha en flott uke, og håper at alle sammen har fint vær[:)]

sor klem fra meg

Så koslig da, skal si Kristiansand er populær her inne, og yreparken også.
Så koslig da,kan tenke meg at veslejenta på 5 er i 100 da når hun får et slikt stort ansvar, å mate fiskene dine.

God tur og kos dere skikkelig, høres ut som formen din er bra, det er flott at du nyter ferien[:D]

ORIGINAL: twinanne

Så koslig da, skal si Kristiansand er populær her inne, og yreparken også.
Så koslig da,kan tenke meg at veslejenta på 5 er i 100 da når hun får et slikt stort ansvar, å mate fiskene dine.

God tur og kos dere skikkelig, høres ut som formen din er bra, det er flott at du nyter ferien[:D]

tenk vist vi kunne ha hatt en slik park her[:D][:D][:D]hahahahahaha[:D][:D][:D] for det trenger vi her eg bor no,38 grader ute[:o][:)]

ja, formen min e kjempe fin,ikke noen blødninger,ingen kvalme eller noe, bare sværa mage og ømme pupper[:D] og det går[:D]

Kos dere masse. Hils Julius fra meg da. Hehe...

Kos dere masse! Om du vil komme til en stor yrepark er det bare å sette seg på flyet til Lakselv [:@]

ORIGINAL: * Bobbo *

ORIGINAL: * Bobbo *

Fra meg også[:D] God tur!

Kos dere masse!!! [:)]

Back
Topp