Reiser seg opp på knær/føtter

zugaz

Betatt av forumet
Noen andre julibarn her som reiser seg opp og står på føttene ved sofa o.l.?
Lillegutt gjør det her, jeg blir helt svett av det :P Tør jo nesten ikke å snu ryggen til han lenger. Han er jo ikke helt stødig enda, hehe :)
8 mnd idag <3

Hun reiste seg opp i grinda for et par uker siden, og nå gjør hun ikle annet enn å stå:p går rundt i grinda mens hun holder seg i kanten:)
7,5 mnd nå

Synes det går så altfor fort, rekker ikke å henge med før han har lært noe nytt :D
Storebroren var litt treigere, ålte seg såvidt i den alderen, en skikkelig bedagelig kar som tok livet med ro.
Men denne turboen her, haha :P

Morsomt å se da, de er jo så stolte <3

Synes det går så altfor fort, rekker ikke å henge med før han har lært noe nytt :D
Storebroren var litt treigere, ålte seg såvidt i den alderen, en skikkelig bedagelig kar som tok livet med ro.
Ja man må bare nyte småbarnstiden så godt man kan for den går altfor fort :-D her var også eldstemann tregere :-)

8 mnd idag. Nå er hun begynt å stå på knærne ved å bruke oss som klatremøbel. Utrolig stødig faktisk :p men reiser jeg ikke opp enda.

Min reiste seg rett etter hun begynte å krabbe da hun var 6 mnd., og nå (7 mnd.) driver hun og går langs ting døgnet rundt. :D

Wæææ, allerede :p
Her har han nettopp begynt å åle seg fremover (igår faktisk...) 7mnd :)

Nei ikke enda! Hun er 8 mnd den 10, men spinner kun rundt sin egen akse og aker seg bakover. Prøver så hardt hun kan å komme opp på alle fire, men er ikke helt i mål med den enda.
Stor kontrast til storebroren som reiste seg opp og gikk rundt sofabordet når han var 6 mnd.. Haha.. Men det er forsåvidt bare å nyte, blir fort travelt når de kommer seg rundt ;) nyter lille beibien min :)

Altfor fort ja. Har slapp hun seg tidligere i dag og :o falt på rompa da, men hun er ikke redd for å falle ihvertfall. De er brått ikke babyer lengre når de står :p hehe

Hun reiste seg opp på fredag :) da stod hun med hue neddi lekekassen omtrent :p

i dag fant E ut at søvn er oppskrytt.. klokken bikket halv ti og jeg var begynt å bli skukkelig frustrert.. jenta som har sovnet ila 10 minutter hele sitt 8 mnd lange liv.. dette er ikke vi vandte med. tipper det var gang nummer 1000 jeg gikk inn på rommet hennes og der står hun... på knærne, skikkelig fornøyd med egen innsats :P Jeg kunne ikke annet å le (og ta bilder). det var jo tross alt første gang.. jeg kunne bare ønske hun valgte å gjøre dette på dagtid istedet for når hun burde sove :P heldigvis sovnet hun litt etterpå.. Måtte bare prøve flere ganger først for å se om hun fortsatt klarte det :P

Hurra! I dag har hun ikke gjort annet enn å dra seg opp! Ikke nok med det, men hun skal selvfølgelig rett opp å stå :p

De er jo så kjappe når de først har knekt koden :D

Back
Topp