Reiser du deg for gravide...

ja hvis de kommer inn der høygravide og synelig så gjør jeg jo sefølgelig det.
opplevde en gang når jeg var sånn ca 3 mnd på vei da syntes det ikke at man er gravid sefølgelig men da satt det gamlinger å snakka dritt om at jeg sitter på krakken på bussholdeplassen. og jeg klarte rett og slett ikke å reise meg opp for de eldre som kom. for jeg holde på og svime av[&o]
sefølgelig kunne jeg ha forklart det til dem men jeg orket rett og slett ikke å forsvare med at jeg satt på krakken akkurat der å da.

Til vanlig, ja.. Men nå sliter jeg selv med kvalme og vondt i bekken hvis jeg må stå, så nå hopper jeg til hvis jeg ser et ledig sete [8D] Men hadde nok gitt det til noen som trengte det mer enn meg hvis ikke noen andre hadde ofret sitt!

Ja! Hadde trikketuren fra helvete da jeg gikk gravid med minste.
Marcus var 20 mnd, jeg var to dager over termin og skulle levere han hos dagmamma. Inn på trikken i morgenrushet, folk bare så dumt på meg med enorm mage og en unge på armen.

Var til og med ei gammal hurpe som så på meg og sa: jøss, det der så slitsomt ut.

Tar ikke buss ol., men jeg hadde flytta meg for eldre og gravide. 

ORIGINAL: Burger

Ja, det gjør jeg[:)]

ORIGINAL: makka pakka

ja hvis de kommer inn der høygravide og synelig så gjør jeg jo sefølgelig det.
opplevde en gang når jeg var sånn ca 3 mnd på vei da syntes det ikke at man er gravid sefølgelig men da satt det gamlinger å snakka dritt om at jeg sitter på krakken på bussholdeplassen. og jeg klarte rett og slett ikke å reise meg opp for de eldre som kom. for jeg holde på og svime av[&o]
sefølgelig kunne jeg ha forklart det til dem men jeg orket rett og slett ikke å forsvare med at jeg satt på krakken akkurat der å da.

Uff, må ha vært frustrerende. Men det er jo greit å ha i bakhodet at det er jo ikke bestandig man kan se på folk om de er syke eller slitne eller har vondt.

gamle reiser jeg meg selvfølgelig for, og høygravide,og dem litt "eldre" gravide men skulle jeg reist meg for alle gravide "fjortisene" på stedet her, så hadde jeg alltid måtte stå, så det gidder jeg faktisk ikke [8D]

spørs hvilken dagsform jeg er i.
for jeg sliter litt med ryggen,og da klarer jeg ikke og stå lenge....

Back
Topp