Reiser dere på ferie uten barna?

Min er 11mnd og ammer så ikke aktuelt her enda, men har heller ikke lyst. Kunne kanskje ha han hos besteforeldre en helg etter hvert så samboer og jeg kan ha kjærestetid hjemme. Jeg tror ikke jeg tør å dra utenlands både mannen og jeg ifall noe skulle skje, og feriebudsjettet vil bli prioritert på hele familien. Ferierer ikke såå mange ganger i året. :)

Vi skal på første ferie alene siden lille ble født om to måneder. Vi gleder oss veldig til noen dager for oss selv! Og jeg er sikker på at lille kommer til å kose seg masse med besteforeldrene.

Eeh, ja. Vi skal på langhelg alene både nå om et par uker og til sommeren. Hun er da to år og er masse med besteforeldrene og tantene sine og elsker både å være der og ikke minst dem, så drar med god samvittighet. Mamma og pappa har godt av litt kjærestetid også:woot: Vi skal selvsagt også på ferie alle 3 da, like etter vi kommer hjem. :D

Vi reiser på helgeturer alene.. ville nok ikke prioritert å reise på ferie sånn uten barna :)

Jeg reiste til Tyrkia med min samboer for noen år siden da eldstemann var liten. Vi var vekke 1 uke mens lillegutt var hos mamma. Aldri igjen! Altså vi hadde det fint og det var godt med litt kjærestetid, men det var helt forferdelig å være vekke fra han så lenge :Heartred Neste gang tar jeg med barna! :p
Ha havi hadde langhelg og nei aldri mer, det er 8 år siden faktisk

Nei kunne ikke falt meg inn. Vi koser oss sammen på ferie alle 4. Så får meg og mannen reise alene når ungene er så store at de ikke vil være med på ferie. :D

Ja vi kan fint dra på helgeturer uten barn:)
Har vært en uke i syden også uten de små:)

Vi skal i bryllup på en annen kant av landet i juni. Hvis vi får barnevakt blir det en natt borte. Ikke vits i å ha dem med på 12 timers togtur for en fest de ikke er invitert i. Det blir vanskelig å være uten, da.

Vi er foreldre på 12 året, og var nylig borte fra barna for første gang. En langweekend.

Nei, det blir nok ikke før barna blir voksne.

Back
Topp