Reiser de seg?

TasaMus

Glad i forumet
Lillegutt har begynnt å reise seg opp etter sofaer,bord i senga ol. I går så snudde han seg sjøl(jeg satt og passa på,nesten holdt han itillfelle han skulle dette) fra sofaen til stuebordet(enn 3-4 skritt tenker jeg) SKUMMELT[8|] Først måtte jeg kutte ut lange duker,nå kan jeg jo nesten ikke ha noe på bordet for han bare river det ned[:D]
DEt går så alt for fort!

ja, her reiser hun seg hele tiden! Ei lita klatremus!

Begynte da hun var 7 mnd og 3 dager.

Snur seg ikke fra mage til rygge og omvendt engang enda.. Så her går det sakte..

Men springer i gåstolen når hun får sitte i den[8|]

ORIGINAL: 2blir3

Jeg har visst en veldig bedagelig kar i forhold til dere. Her snus det fra rygg til mage og skyver seg bakover. Thats it! Kan sitte alene, men kommer seg ikke i sittende selv....

Omtrent det samme her![:D]

Ja,marius har reist seg selv i ca 1mnd nå...Og duker på bordet ja[:-] skjønner ikke hvorfor jeg har de der en gang[8D]haha

Her reiser hun seg i senga, og etter meg, og trappe grinda.. Ellers reiser hun seg opp til knestående etter andre ting.. Åle kryper, og ruller rundt fra ene enden av stua til den andre.. Nesten oppe i sitte stilling selv, men sitter da godt når jeg hjelper henne opp....

Hun har reist seg noen ganger. Men ikke noe mer enn det! :)

Han reiser seg opp i knestående og nesten helt opp.

nei..heldigvis ikke..for vi senka senga først for 2 dager siden..[8|]

nei... ! når Emily var noen uker eldre sto hun alene.. hihi.. Selma har ikke begynt å krabbe heller, men åler seg i reserfart[:D]

jepp...herkrypes det rundt overalt etter noe å reise seg i... det har han holdt på med en stund... han har å stått noen ganger helt alene uten å holde seg i noe....

ORIGINAL: sommerbaby08

Nei, ikke enda, men ser hun prøver!

samme her (bare han[;)])

Reiser seg opp på knærne, prøver å sett under en fot også faller hun[8D]

ikke så lenge siden hun begynte å krabbe[:)]

nei, her har vi for ikke lenge siden begynnt å snu seg fra mage til rygg og fra rygg til mage.

Ruller på gulvet[:D][:D]

men jeg var sen selv så jeg bekymrer meg ikke[&:]

Nei, ikke enda. Han åler rundt, og står i krabbestilling endel, men det er vel det....

Har reist seg helt opp noen ganger, men stort sett setter han seg opp på kne og setter da en fot under seg å prøver å komme seg lengre opp. Håper det drøyer en stund til, synes det er nok knall og fall som det er[&:]

Huff ja, overalt. Nå har han begynt å reise seg uten å holde seg i noe også[&:] Begynte i går med det, satt midt på gulvet, plutselig så jeg at han stod!!!!
Herrejemini altså, ikke klar for dette jeg!!!
Nye hobbyen er også å reise seg opp etter ting, slippe taket, klappe og være stolt og ta seg inn igjen! Har reist seg etter ting ca 1- 1,5 mnd, husker ikke helt!

Theo reiste seg for første gang for 5 minutter siden[:)][:)][:)]

ORIGINAL: sommernurk

Reiser seg opp etter alt her. Og her er det prosjekt på gang om å få lekene med seg opp på bordet, stoler etc....Festlig å se på[:D]Myyye knall og fall for tiden ja...

Hehe, her også! Særlig ballen er populær, men han har ikke skjønt at når han dytter den på tvbenken, så er benken for dyp til at han rekker den igjen, og da kommer monstret frem, SINNAMONSTERET!!!! Hehe[:D]

ORIGINAL: Minni84

Theo reiste seg for første gang for 5 minutter siden[:)][:)][:)]

Så morsomt[:D]
Snakker om sola så skinner den liksom, tihi[:D]

Back
Topp