Reisen til julestjernen

lillegulli

Glad i forumet
jentene i juni13
Noen som har sett den på kino?
er det noen skumle episoder i den, eller går det bra for ei jente på 2,5 år å se? 

Denne må jeg følge med på ettersom jeg har tenkt å ta med min sønn på snart to og et halvt for å se den. Den er jo tillatt for alle...

Venninna mi sa den var altfor skummel for hennes 3,5 åring, og anbefalte meg å la vere å gå med 4,5 åringen min. Det var visst fleire som hadde gått i løpet av filmen. 

akkurat...da blir det ikke film på min 4-åring.....
vurderte denne men siden hun er lettskremt så holder vi oss unna.

Aves skrev:
akkurat...da blir det ikke film på min 4-åring.....
vurderte denne men siden hun er lettskremt så holder vi oss unna.

Samme her! Vi vurderte det, men gikk på Tingeling i stedenfor, og det er jeg glad for da!

jeg og min datter på 3,5år og eldste datter på 9år dro i går for å se den og det var en scene som var skummel og måtte låne hånda til mamma men det gikk bra og hun lo av det hele og fortalte alt sammen til pappan sin når vi kom hjem. 
Jeg tenker at man må tenke om barnet er overfølsom på skumle ting eller om de bare avfeier det hele. min eldste datter kunne jeg ikke vis frem noe skummelt før hun nærmet seg 7 år og da gikk det greit. Mens hun andre på 3,5år liker skumle ting og bare avfeier det hele.

Dattera på 6 år sier den var ikke skummel, men at søskenbarna syns at bjørnen i den var skummel og da ble de to andre redde. Nå så jeg den ikke selv, for var farmora som tok de med (to på 6 og ei på 4)

Vi var og så den i går. Min sønn er to år og fire måneder. Det gikk kjempefint, og den var veldig gøy:)

Kordan klar dokker å få ungan til å sett i ro heile tia? har ikke prøvd å tatt med mi jenta ennu, men når vi ser film heime så sett ho halve filmen før ho e oppe å spreng å ska lek elns..

Back
Topp