Reisekoffert til barn?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Sølvi
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Sølvi

Guest
Hvor får jeg kjøpt reisekofferter til barn? som kan trilles og gjerne med et kult motiv :)

Jeg har falt helt pladask for de nye Trunki koffertene til barn :D De ser kule ut, er fargerike, barna kan sitte på dem, mens foreldrene drar den (om de blir slitne av å gå, er jo dette genialt) pluss at det er ganske god plass i den :) Denne skal definitivt jeg kjøpe til lillegutt! Denne får du kjøpt på de fleste barneforretninger tror jeg... Har sett de på billigeleker, ToysRus og barneland :)

trunki.jpg

Bagorama har jeg sett noen humle/marihøne kofferter. Vi har ikke egen barnekoffert til minsten, men han har en liten svart trillekoffert som er "sin", han finner den frem hver gang vi skal besøke besteforeldrene!

Ja, den så veldig praktisk ut :) men hvor stor er den da tro?
Største tillatte håndbagasje: 55 x 40 x 20.

trunki går som håndbagasje!

jeg har vertfall sett mange barn ha den som håndbagasje! Men det kan jo hende de bare har vert snille i skranken da :D

Vet nille har eller har hatt og europris :) så kjekke de koffertene der var da :)

Snuppa sin er kjøpt på nille, den er godkjent som håndbagasje.
Vi er veldig fornøyd med den

Jeg har falt helt pladask for de nye Trunki koffertene til barn :D De ser kule ut, er fargerike, barna kan sitte på dem, mens foreldrene drar den (om de blir slitne av å gå, er jo dette genialt) pluss at det er ganske god plass i den :) Denne skal definitivt jeg kjøpe til lillegutt! Denne får du kjøpt på de fleste barneforretninger tror jeg... Har sett de på billigeleker, ToysRus og barneland :)

trunki.jpg
Disse er geniale,har en slik marihøne:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app

Hvor får jeg kjøpt Trunki kofferten i butikk da tro? Ser de har den på Yes vi leker, men vet dere om noen andre?

Ang trunkie koffertene - Lekebutikker har, noen bokhandlere har, coop obs har hatt, barnas hus kanskje... Uansett, den kofferten rommer ikke en ukes pakking, og kan ikke sjekkes inn, bare tas med som håndbagasje ;) Men vi har den til begge gutta og eldstemann synes det er stas med den når han er ute å reiser :)

Ang trunkie koffertene - Lekebutikker har, noen bokhandlere har, coop obs har hatt, barnas hus kanskje... Uansett, den kofferten rommer ikke en ukes pakking, og kan ikke sjekkes inn, bare tas med som håndbagasje ;) Men vi har den til begge gutta og eldstemann synes det er stas med den når han er ute å reiser :)

Har uansett tenkt å ha leker i den og som håndbagasje, men hvorfor kan den ikke sjekkes inn som vanlig bagasje. Spør av rein nysgjerrighet :P

Har uansett tenkt å ha leker i den og som håndbagasje, men hvorfor kan den ikke sjekkes inn som vanlig bagasje. Spør av rein nysgjerrighet :p

Tror det har noe med utformingen på den, kan hvertfall ikke. Vi har også brukt den til leker og slike ting, og det er den veldig god på :) Eller helgebesøk, da er den stor nok for å få ned et par klesskift :)

Ja, den så veldig praktisk ut :) men hvor stor er den da tro?
Største tillatte håndbagasje: 55 x 40 x 20.
Var i syden nå i juni, og det var mange som hadde sånn koffert. Alle hadde den som håndbagasje

Trunki kofferten var på tilbud hos Nille til 200 lappen for noen uker siden. Den koster over det dobbelte andre steder.

Vi har vanlige små kofferter til jentene, i lilla da, så de er litt kule forde. De er såpass små at de går som håndbagasje de fleste steder, men såpass store at det faktisk går en del i de. :)

Back
Topp