M
Moderator Sølvi
Guest
Hvor får jeg kjøpt reisekofferter til barn? som kan trilles og gjerne med et kult motiv 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
trunki går som håndbagasje!
Det mener jeg også...Trunki går som håndbagasje
Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*
Og jeg jobber i kabinen å har også sett mange av deDet mener jeg også...
Jobber på flyplass og har sett mange med det.
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Disse er geniale,har en slik marihøneJeg har falt helt pladask for de nye Trunki koffertene til barnDe ser kule ut, er fargerike, barna kan sitte på dem, mens foreldrene drar den (om de blir slitne av å gå, er jo dette genialt) pluss at det er ganske god plass i den
Denne skal definitivt jeg kjøpe til lillegutt! Denne får du kjøpt på de fleste barneforretninger tror jeg... Har sett de på billigeleker, ToysRus og barneland
![]()
Ang trunkie koffertene - Lekebutikker har, noen bokhandlere har, coop obs har hatt, barnas hus kanskje... Uansett, den kofferten rommer ikke en ukes pakking, og kan ikke sjekkes inn, bare tas med som håndbagasjeMen vi har den til begge gutta og eldstemann synes det er stas med den når han er ute å reiser
![]()
Har uansett tenkt å ha leker i den og som håndbagasje, men hvorfor kan den ikke sjekkes inn som vanlig bagasje. Spør av rein nysgjerrighet![]()
Var i syden nå i juni, og det var mange som hadde sånn koffert. Alle hadde den som håndbagasjeJa, den så veldig praktisk utmen hvor stor er den da tro?
Største tillatte håndbagasje: 55 x 40 x 20.