Reisejobb?

Har en mann som er borte 1 uke, for så å være hjemme i 1 uke, hvis det er det du mener.
Fungerer veldig bra for oss

Ja, min mann jobber turnus og var mye ute på reise. Ofte visste vi ikke om reisene før han skulle på flyet. Andre ganger var det planlagt i noen dager i forveien. Nå er det mindre reiser, og jeg syns det er bedre. Har litt bedre tid til å planlegge reisene nå. Slitsomt når det står på, men blir en vane.

Samboer jobber borte i ukedagene. Reiser søndagskveld/mandagsmorgen og kommer hjem på torsdags ettermiddag/kveld.
Fungerer veldig bra her, jeg er hjemme nå, og har jobb fra 7/8-15/16 normalt sett. Så ingen problemer for oss med denne løsningen.

Last edited:
Jeg jobber turnus på 14 dager av og på jobb

Har mann som jobber i nordsjøen. Han er 2 uker på jobb å 4 hjemme :) jeg har klart meg uten han med jenta mi på 3 før, så det gjør jeg nå også. Men gruer meg til baby kommer å jeg blir alene 2 uker med 2 -.-

Mannen jobber 5 uker på og 5 uker av. I praksis 5 uker og 2 dager borte, 4 uker og 5 dager hjemme....

Er denne løsningen som kan bli for oss ..
Har dere barn sammen?
Jeg vet ærlig talt ikke om jeg takler det.
Ja ett. Det er slitsomt! Jeg må jo gjøre alt når han er borte. Og når han kommer hjem har han jo arbeidet 4 uker i strekk i 12t ++ hver dag. Han er sliten. Jeg skjønner jo "egentlig" det. Men blir krangling hver gang pga jeg mener han bør gjøre mer men han er sliten. Spesielt første uka.

Føler det ofte er som ha to kids og lite hjelp

Back
Topp