reiseforbud......

trudes

Glad i forumet
Har vært hos legen i dag på kontroll, dårlig form, hodepine og masse vann i kroppen[:(][:(]
Blodtrykket var fint men de vil ha meg på kontroll annenhver dag for å sjekke om jeg har svangerskapsforgiftning............

Skulle reise til Danmark på fredag sammen med mange venner og bo der i en uke men har nå fått beskjed om at det var tryggest å være hjemme. Å så lei meg jeg er for ungenes sin del som har gledet seg veldig til denne turen..........[:(]

hei trudes!!!! jeg skjønner godt at du er lei deg og skuffet, men det er nå en gang slik at hvis legen mener dette er det beste for deg og din lille så bør du sikkert høre på han. dere får prøve å kose dere hjemme i stedet da. sender trøsteklemm til deg

ååå, så kjempekjedelig!!! forstår godt at du er lei deg! danmark er deilig! men bebisen er enda deiligere, så det er jo bra at du får sjekket skikkelig at alt står bra til og sånn! god bedring og sånn a[:)]

Uff, det var jo kjedelig da.
Men du må passe godt på deg selv nå den siste tiden.

Masse lykke til. Krysser fingrene for at du ikke har svangerskapsforgiftning da.

Uff nei så leit da!! Skjønner godt du ble skuffet nå [&o]

Men bra at du får så tett oppfølging da iallefall!! Krysser fingrene for at du ikke har svangerskapsforgiftning!!!

Klem

ORIGINAL: Beijbi

Uff, det var jo kjedelig da.
Men du må passe godt på deg selv nå den siste tiden.

Masse lykke til. Krysser fingrene for at du ikke har svangerskapsforgiftning da.

Signerer denne jeg.

Og selv om det er trist at du ikke får reist så er det jo godt at de passer på deg da.

Back
Topp