reise

1,2 snart 3:)

Betatt av forumet
Vi har bestilt oss tur til syden, gran canaria og så ringte jeg legen for og høre om han hadde noe vi måtte tenke på da..han har nemlig sagt at vi måtte ringe om vi skulle finne på og reise utenlands.. og da sa han at ville ikke anbefalt oss og reise med en så liten en.. og at der vi skulle kanskje var en av de bedre stedene, men at siden vi allerede hadde bestilt så var det jo ikke så mye og gjøre..ble så usikker.. vi har jo avbestillingsforsikring og vet ikke lenger om jeg tør reise nå...hva syns dere?

Er det noen grunn til at dere ikke skal kunne reise? sykdom el?
Ellers sier bare jeg GOD TUR [:D]

Ville reist jeg! Barna er jo snart 6 mnd gamle jo!

Bare ta alle forholdsregler: være i skyggen, være innendørs når det er varmest, solfaktor, solhatt, drikke masse etc...

God tur!![:)]

Er det noe spesiell grunn til at legen fraråder dere å reise (sykdom eller lignende)? Hvis ikke ville jeg bare reist hvis jeg var dere. Her reiser vi til USA i to uker i april [:)]

Vi skal til Gran Canaria også. HS sa til meg at det var berre å reise. Men måtte passe på å ha ho i skygge heile tiden og amme ofte evt gi vatn så dei ikkje blei dehydrert!

ORIGINAL: Ceciliekje

Er det noe spesiell grunn til at legen fraråder dere å reise (sykdom eller lignende)? Hvis ikke ville jeg bare reist hvis jeg var dere. Her reiser vi til USA i to uker i april [:)]

nei han sa bare at han generelt frarådet og reise med de når de var så små...jeg har ikke sett noe problem med det før, men han sa at immunforsvaret deres var så lavt og at hvis det skjedde noe der nede så var det mye verre...sykdom osv..mens helsesøster sa bare at vi måtte ha god tur..også anbefalte hun meg og vente med fast føde til vi kom hjem igjen siden jeg fullammer nå..og familien har bare virket positiv til det.. huff ikke lett..
men takk for gode svar [:)] tror vi reiser jeg, har gledet meg så lenge nå..og som flere sier her så er det jo bare og ta forhåndsregler og passe ekstra godt på..

Vi reiser til Tyrkia idag,og eg har ingen betenkligheter med det..Det hadde ikke HS heller,eneste som var er at hun burde få vann ca 3 ganger dagelig og det går ho fint [:D]

Pakk kofferten å reis på ferie. Om HS anbefalete deg å vente emd fast føde til dere er hjemme igjen så er det kanskje ikke så dumt, da slipper du å tenke på annet enn å amme, eventuelt gi litt vann på flaske.

Åh, ikke lite misunnelig da!! Hvor skal dere? Både j og mannen er veldig glad i usa. Vi skal til new york i august, en langhelg. Bare oss to. D gleder j meg masse til [:)]
Neste år går turen til florida...igjen [:D]

Ha en flotters tur til statene!

ORIGINAL: matvrak

Åh, ikke lite misunnelig da!! Hvor skal dere? Både j og mannen er veldig glad i usa. Vi skal til new york i august, en langhelg. Bare oss to. D gleder j meg masse til [:)]

Vi skal til San Fransisco for å besøke familie [:)] Så gøy med langhelg da, men er det ikke fryktelig lang flyreise for en helg?! Dere må virkelig være glad i USA da ja [:D]

Vi var på 6 ukers ferie med storebror da han var 9mnd, kommer til å reise på lang ferie i år også, ser ikke grunn til at vi skulle holdt oss hjemme. Men jeg hadde ikke reist til veldig fjerne og eksotiske strøk og steder hvor hygienen er dårlig og sykehuset langt unna. Men det er det jo ikke på Gran Canaria, så jeg hadde reist :)

Vi skal til San Fransisco for å besøke familie [:)] Så gøy med langhelg da, men er det ikke fryktelig lang flyreise for en helg?! Dere må virkelig være glad i USA da ja [:D]

Har bodd et år rett v sf, fantastisk by [:)] Ikke rett rett ved, men en times tur unna. I Usa format er vel d rett v [:D]

Langt å reise nei [:D] Neida, d går så bra så [:D] Reiser onsdagsmorgen og tilbake igjen mand morgen. Så en lang-langhelg blir d vel kanskje [;)] J klarer ikke å være borte fra minstemannen lenger enn d [8D] Eldstemannen er jo blitt 3 år, så han går d greit med, men ikke han andre altså. Eller, går jo bra med han, verre med mora [:D] 

Hmm.. vi reiser til Dominikanske republikk i påsken og helsesøster her sa at det ikke var noe problem. Hun sa det hadde vært værre om hun hadde vært litt eldre og skulle spist maten der. Sånn som det er nå får hun jo bare medbrakt. Jeg kommer også til å ha med egen vannkoker og kjøpe vann til matlagingen. Jenta mi er heller ikke særlig mobil enda så liten mulighet til at hun får tak i ting hun kan sutte på.  
Så kort oppsummert - jeg ville reist :) 

Jeg har også familie i San Fransisco [:D]

Back
Topp