Reise...

Mamsen til 3..

Forumet er livet
Vi har bestemt oss for at vi skal ta oss en ferie i mai en gang med ungene også reise..
Til varme strøk..

Jeg liker ikke å fly så vil ikke fly så lenge.. 3,5time er nok i massevis!

Noen som har noen fine plasser..
Vil gjerne ha alt i gå avstand.......

vi prøver å få reise fra kristiansand så var ikke så masse inne på stratour,men inne på ving var det noe til mallorca..
tok 3t og 5 og 10min å reise..

Hørtes deilig ut.... Gran canaria er vel det mest barnevennlige har jeg hørt. Har aldri vært der da..

Vi skal til Alikante i april, 3 uker. Tanta hans har leilighet der så den fikk vi lånt så å si gratis.

ååå eg har så lyst å reisa t syden,men eg får isje me meg sambo. min onkel å tante har leilighet på kreta,å då sgo me jo lånt den.men h e så sta atte..

Mallorca!!!
3,5 time med fly, og dere kan jo dra til Alcudia, der er det jo kjempe barnevennlig. Laaaanggrunt, og skulle det skje noe er det ikke noe problem å finne norske leger/tannleger osv.
Palma hovedstaden er jo et paradis, masse bra shopping. Korte avstander rundt på øya, og mange fine atraksjoner. Vi var i en dyrepark, som var kjempe fin for barn (og oss) Papegøye show, seler/delfiner som opptrådte +++
Anbefales!!

Gran Canaria eller Tenerife!!
der er det jo kjempe fint!

vært begge steder,kjempe barnevennlig!

Har hørt masse bra om Kroatia. Fint for barn, rimelig å reise dit og veldig ålreit når det er vår her. 

vi reiser til alicante 19 januar.. men skal bo i torevievija. gleder med masse. har vert der maaange ganger og herlig temp da...
grurer meg til flyturen med marcus da men men....

ORIGINAL: Mikke

ORIGINAL: MarcusMamma

vi reiser til alicante 19 des.. men skal bo i torevievija. gleder med masse. har vert der maaange ganger og herlig temp da...

har du skrevet rett dato? Da planlegger du i god tid, men det er jo kaldt i desember der nede da..? Var der i februar engang og vi brukte jakke og var litt sånn høst/vår vær da..

hehe mente januar...
e absolutt ikke kaldt der, vi reier hvert år mellom nov og april og har aldri opplevd kaldt der... e kjøligere på kvelden så må gjerne ha på en tynn genser eller jakke men vi bader og ligger på stranden på dagtid... noen dager e det gjerne overskyet og sånn men det er ikke kaldt må bare ha på bukse og genser liksom[:D]

ORIGINAL: MarcusMamma

vi reiser til alicante 19 januar.. men skal bo i torevievija. gleder med masse. har vert der maaange ganger og herlig temp da...

Der har vi også vært..
Eller vi var u quida cusada eller hvordan det skrives,like ved torevievija[:)]
Vil prøve en ny plass denne gangen[:)]

Fly turen går sikkert strålende!

Reiser til Tenerife 2 februar og blir i en mnd! Gleder meg masse. Er der hvert år. Er veldig godt lagt tilrette for rullestolbrukere (og da også barnevogn)!!! Mange fine barnevennlige hoteller også!

Back
Topp