Reise tips!,,

Des

Andre møte med forumet
Hei. Trenger noen tips/forslag for en Lang fly reise med barn og meg som gravid. Vi skal fly til USA og har en flytur på 8 timer og en på 4 timer. Tenkte å kjøpe noen bestikkelser til turen men prøver å finne ting som kan lekes/nytes med i sete. Ipaden er overfylt med filmer og barneserier. Nå mangler bare det lille ekstra som gjør det greit å sitte så lenge. Han er 2år.
 
Tegnesaker, klistremerkealbum eller lignende har vært livreddere her, ikke i fly (har ikke flydd med barna så små), men på bilturer som har strekt seg opp mot 14-15 timer.
 
dvd spiller er jo topp iallefall når vi reiser. Har en dobbel spiller så har da to batterie så har filmtid på ca 5 timer. Men det spørs om han liker film, det fungere for våre jenter. Ellers tegneting, men det har ikke fungert hos oss det blir bare tull. 
 
Har flydd mye med guttungen og småleker, klistremerkebøker, litt godis, spille på mobilen har fungert toppers :) Nå har vi ikke tatt fly så mange timer i et strekk da ... 
Kanskje spørre han hva han vil ha med på flyreisen som han kan velge selv? Favorittleke m.m.? 

Spennende med USA tur da! :D 
 
jeg reiste til tailand og ble sittende alene med datteren min jeg passet på å ikke ha noe godis og brus hadde tatt med poppcorn. hun er ikke av de som blir mest hyper av sukker men tenkte det var lurt. ellers hadde vi dvd, tegnesaker, og barbier det siste er vel ikke så aktielt:)
 
Back
Topp