reise til varmere strøk!

3?

Glad i forumet
Vi driver da å lurer på om vi skal hive oss på en tur til varmere strøk. går hjemme både eg å gubben, så da kan vi jo gjøre de.
driver å ser litt rundt, og han ser på turer til hurghada og sharm el sheikh(dem som har mest ledig på all inclusive) og eg ser litt på tenerife.
men hva ville dere annbefalt??? skal da ha med oss to unger, en på snart fire år og en på snart seks måneder.
Vil de skal vere varm sånn at vi kan bade masse o.l. men ikke for varmt liss dere skjønner [8D]
og skulle vi hatt tvillingvogn? har ei sportstvilling vogn. eldste gutten på fire klarer jo fint å gå, men han blir fort lei.
takk til de som gidder å svare[;)]

kom igjeeenn[:)] må ha ett svar[;)]

dytt[:)]

dytte[:)]

ingen?[8|]

Når vil dere reise da? Jeg vill enok valgt Tenerife om valgene var de to du nevner.. Jeg har ikke reist med 2 barn, så sprsm du har rundt det har jeg ingen erfaringer på.. Vil også til deg, som jeg svarte i en tidligere tråd, anbefale Sunset Resort i Pomorie i Bukgaria. Perfekt for barnefamilier, og for barn i alle aldre! Men da må du nok vente til nærmere sommeren

Jeg har vært i Sharm el sheik. Er det verste stedet jeg noen gang har vært. Vi ble syke, og det er utrolig stygt der - sand og søppel kan beskrive stedet ( bortsett fra fine strender - men det er det jo mange andre steder også.)
Men vet jo om folk som har vært fornøyde også da..
Hadde jeg dratt til varmere strøk nå hadde jeg heller valgt florida i usa eller fillipinene.

tenerife er nok mer barnevennlig enn egypt.
kanariøyene har jo generelt ok temp hele året da, så der får dere ihvertfall badet og kost dere [:D]

Back
Topp