Reise til Side nå?

Hadde reist.
Skal reise til 2 land om 2 uker, som har vært mye terror i. Lar meg ikke skremme av de gale terroristene. Skjer i Europa hele tiden!

Vi var i Tyrkia for fem år siden, og pratet faktisk nettopp om at vi ikke ville reist ned dit nå! Mye pga urolighetene, men også fordi det er så himla varmt der nede nå. Vi var der i slutten av juli/begynnelsen av august, og holdt på å krepere. 40 grader om kvelden, og nesten 50 om dagen :p

Det er jo varmen som er fantastisk :D

Vi er egentlig veldig glad i å reise til Tyrkia, og har vært der så mange ganger at jeg har mista tellinga. I år valgte vi å reise til et annet land, fordi vi har ei jente på 13 mnd :)
Hadde det bare vært meg og mannen, så hadde jeg ikke vært like skeptisk og hadde nok reist. Det er jo unntakstilstand i 3 mnd der nede nå.
Det skal nevnes at det er rolig langs Antalya-kysten.

Ellers er det svært varmt der i juli/august. Alt for varmt, nesten.
Tror ikke det er skummelt å reise til Side, som er en så liten ferieby.

Hadde valgt et annet reisemål ja...
Men det hadde jeg forsåvidt gjort før terroren og. Har aldri frista å dra til tyrkia.

Du spurte om tilstanden i Tyrkia, og fikk svar på det.
Men man kan ofte si noe negativt om de fleste land i verden men som ikke er relevant i forhold til mulig ferie tur dit!

Hadde ikke dratt men så har jeg en 2åring og det er så veldig varmt på denne tiden da hadde valgt ett annet land som ikke er like varmt i august:)

Takker for alle nyttige svar :)

Reiser ikke tilbake til Side. Jeg og min mor ble svindla for tilsammen 50 000 kr sist vi var der:mad:

Har vært i Side, og det var første og siste gang. Ikke et sted jeg vil legge mer penger .

Nå syns jeg generelt det er for mye som skjer i Tyrkia, og selv om kanskje ikke akkurat er i badebyen, så velger jeg å holde meg langt unna.

Har vært i Side, og det var første og siste gang. Ikke et sted jeg vil legge mer penger .

Nå syns jeg generelt det er for mye som skjer i Tyrkia, og selv om kanskje ikke akkurat er i badebyen, så velger jeg å holde meg langt unna.
Vil du fortelle om opplevelsen din fra da du var der?

Vil du fortelle om opplevelsen din fra da du var der?
Jeg syns det var så vanvittig masete. Mas fra morgen til kveld. Lite hyggelig opplevelser med dyr.
Og så må det sies at charterreiser er heller ikke for meg.

Hadde ikke turt å ta sjansen.

Jeg syns det var så vanvittig masete. Mas fra morgen til kveld. Lite hyggelig opplevelser med dyr.
Og så må det sies at charterreiser er heller ikke for meg.
Takk for delingen. Jeg har hørt flere si det samme, så da får jeg se hvordan det evt blir med shopping der nede.

Oi, hva skjedde!!??
Vi var så dumme å tok ut penger i en bank. Han bak kassa kopierte kortene våre. Når vi kom hjem hadde noen i Thailand tatt ut tilsammen 50 000 kr av kortene. Heldigvis var det kredittkort med forsikring. Kjipt uansett.

Back
Topp