Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var i USA når jeg var i uke 8. Det var ikke så vellykket. Da var formen dårlig, jeg ble også veldig oppblåst av varmen. Nå er er jo formen bra(er 23+5) men hadde slitt med mye gåing pga bekkenet. Tror det er veldig forskjellig fra person til person. Men litt varme hørtes ikke feil utHei, sniker inn fra august fordi jeg planlegger å reise når jeg er ca like langt på vei som dere er nå (uke 24-25). Hadde dere hatt utbytte av en tur til usa eller er formen så dårlig at dere ikke hadde hatt noe glede over en slik tur?
Hvilke øvelser er detteEg kunne reist nå. Er 24+4.. Men orker mye mindre. Så ville ikkje planlagt alt for mye på turen. Så ville eg hatt med noen som tåler og ta litt pauser. Kunne ikkje reist i starten da var eg dårlig hele tidenmen det er stor forsjell. Anbefaler og gjør litt forebyggende øvelser for bekken. Det er vell det værste på denne tiden
http://www.klikk.no/foreldre/gravid/article488285.ece her er noen gode tipsHvilke øvelser er dette?
Signerer denneEr 22+4 nå, og bekkenet ville vært den eneste utfordringen til meg også, har ikke vondt så lenge jeg kan ta det med ro og la mannen være slave hjemme. Men hvis det hadde blitt mye gåing på turen hadde jeg nok fått vondt, men slike ting kan man jo gjerne regulere selv også. Så er det jo det med å skulle sitte så lenge på fly, som kan være ubehagelig.
Men tenker også at så lenge man tar forhåndsregler, støttestrømper på flyet, oppe og går en del rundt og tar det i sitt eget tempo så skulle en slik tur absolutt ha gått an for meg i løpet av de neste ukene![]()
Vi var i London ei langhelg da jeg var 20/21 uker. Var veldig koselig og gikk bra, men måtte ha maaaange pauser iløpet av dagen og orka ikke så mye shopping som ønskelig pga bekkentrøbbel. Men godt med en alenetur likevelTakk for mange svarJeg forstår at jeg ikke kan vite med sikkerhet hvordan formen min kommer til å bli uansett så langt frem i tid, men tenker det gir en pekepinn å høre hvordan formen deres er
Det høres veldig positivt ut tenker jeg, en siste kjærestetur blir det nok uansett, men får tenke litt gjennom om vi skal gå for florida eller ta en hopp på tur til syden
USA frister jo utvilsomt mest, men er noe dyrere og lengre flyreise som er minuset.
Signerer denne!Jeg er heldig, har ingen spesielle gravidplager (jobber fulltid), og hadde definitivt reisteneste du bør tenke på er at man ofte blir fortere sliten, så ikke legg opp til et supertravelt program. Det er jo individuelt hvordan man har det i svangerskapet, så vi vil nok ikke kunne gi deg et godt svar uansett, du må kjenne på det selv.