Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kom akkurat hjem etter og ha vært der i 2 mnd, med 2 barn.Etter å ha hatt pause noen år ser jeg at det nå tilbys charter dit igjen. Er det "trygt"? Hadde dere turt?
Jeg har veldig lyst men kjenner jeg er litt skeptisk![]()
Ja jeg tenkte litt på degKom akkurat hjem etter og ha vært der i 2 mnd, med 2 barn.
Var i Hurghada,Alexandria og Cairo.
Disse stedene er trygge. Det samme er Luxor og Sharm El Sheikh.
Hopp på et fly! Er jo så herlig der![]()
Mye politi overalt, som passer på. Følte meg mer trygg der!
Vi må jo bare hoppe i detJa jeg tenkte litt på deg
Ser ut som det er kun Hurghada det går charter til nå...
Har SÅ lyst å kunne krysse av Egypt over steder jeg har vært![]()
Ja, det er trygt. Og UD fraråder ikke reiser dit, så da stoler jeg på deSikkert rimelig trygt på turiststedene
Om jeg hadde turt? Tja, nei egentlig ikke![]()
Ja, som sagt, helt sikkert trygt. Men jeg har blitt så skeptisk etter at jeg fikk barn. Jeg reiser ikke en gang til TyrkiaJa, det er trygt. Og UD fraråder ikke reiser dit, så da stoler jeg på de![]()
Praktisk med lik verdiVi må jo bare hoppe i det![]()
Jeg tenker at alle land kan være potensielt farlige..... Tom her i Skandinavia. Man vet aldri.
Bare ha forsikringen i ordenMen det vet du som stadig er på farten
![]()
Drømmer om å komme meg tilbake til Jordan igjen jeg![]()
Forresten, hvis du ikke vet det. Så er pengene ca lik verdi i Egypt. Altså 1 EGP er ca 1 kr+. Skikkelig deilig![]()
Mer er jo bare at hvis man skal en uke og på vinteren, er det ikke SÅ mange andre steder enn Kanariøyene. Hvis du har tips, kom med deJa, som sagt, helt sikkert trygt. Men jeg har blitt så skeptisk etter at jeg fikk barn. Jeg reiser ikke en gang til Tyrkia
Kanskje mest fordi det er andre steder som frister meg mye mer![]()
Super greitPraktisk med lik verdi
Har lyst Jordan igjen vi også, har ikke vært der med yngste. Tø
Det er sant, men jeg synes Kanariøyene er helt topp jegMer er jo bare at hvis man skal en uke og på vinteren, er det ikke SÅ mange andre steder enn Kanariøyene. Hvis du har tips, kom med de![]()
Pleier ha en uke i mars, så har god tid på meg ennåSuper greit![]()
Syntes det var veldig mye dyrere i Jordan, enn i Egypt. Siden 1 dinar var rundt 8 kr. Er så vandt til at 1 dinar fra Tunisia er 4 kr hehe.
Håper dere får tatt dere en tur![]()
Når tenkte du?
Kan virkelig anbefale DubaiMer er jo bare at hvis man skal en uke og på vinteren, er det ikke SÅ mange andre steder enn Kanariøyene. Hvis du har tips, kom med de![]()
Har sett på det. Har vært der ett par ganger før vi fikk unger, men charter dit for oss nå er ca 60.000 og det ble litt i meste laget... Kunne kanskje sett på å booke hotell og fly selv, men syns det er så lettvint når alt er ordnetKan virkelig anbefale Dubai![]()
Skjønner det. Hadde med barna i april, og vesla snakker om hvor mye hun vil tilbakeHar sett på det. Har vært der ett par ganger før vi fikk unger, men charter dit for oss nå er ca 60.000 og det ble litt i meste laget... Kunne kanskje sett på å booke hotell og fly selv, men syns det er så lettvint når alt er ordnet![]()
HerligSkjønner det. Hadde med barna i april, og vesla snakker om hvor mye hun vil tilbake![]()
Ordnet selv, men det kostet litt ja.HerligCharter eller ordnet selv?
Etter å ha hatt pause noen år ser jeg at det nå tilbys charter dit igjen. Er det "trygt"? Hadde dere turt?
Jeg har veldig lyst men kjenner jeg er litt skeptisk![]()
Nei jeg strøk jo Egypt fra lista i gårhttp://www.vg.no/nyheter/utenriks/s...nstiller-sharm-el-sheikh-flygning/a/23555583/
Du har sikkert lest det selv...
Mulig noen ansatte på flyplassen som har plassert bombe ombord på flyet...
Jeg hadde ikke bestilt tur i den retningen på en goood stund! Det er sikkert superfine strender og mest sannsynlig hadde det sikkert blitt en topp tur, men det er mye mer urolig i Egypt enn f eks Spania.