Reise med fragmin

Starbucks

Forumet er livet
Jeg lurte på om noen har erfaring med dette? Bør de ligge i kofferten eller i håndbagasjen??

Si det, jeg har alltid respept og medisin i håndbagasje, men så har jeg aldri reist med sprøytemedisin.. det er jo så lett at bagasjen forsvinner at jeg vet ikke om jeg ville turt legge den i bagen!

Du bør skaffe deg medisinpass fra apoteket om du skal ut av landet. Så bør du ha med orginalpakken. Om sprøytene eller flaskene inneholder mer enn 100 ml, så må du legge de i poser. Og har alltid medisin i håndbagasje, så er du sikker på at den ikke kan komme bort på turen :)

Jeg lurte på om noen har erfaring med dette? Bør de ligge i kofferten eller i håndbagasjen??
Håndbagasje :) gå innom fertilitetsenteret og få erklæring om legemidler på reise:) ingen stusser på det:) husk å sjekke felleskatalpgen om temperatur, men har dem i romtemperatur på jobben, så tror ikke det blir vanskelig :)

Jeg har fått sånn medisinpass til de. Men da tar jeg bare alt med meg i håndbagasje. Herrejemini den veska kommer til å bli stappa. Haha:D
Takk for svar, jenter! :D

Back
Topp