Reise med fly

Takk takk! Blir ca 15 min pr bryst, først 10 min på ene, så 10 min på nr 2, og 5 min på hver til slutt for å få ut siste slant. Noen ganger litt mere. Skal ærlig innrømme at jeg er DRITTLEI, men det er vanskelig å slutte når jeg vet at melka er der...:/. Vennskapet med frk. Medela er et venninneforhold jeg ser fram til å avslutte...!:D
Kjøp en pumpe til på finn? Jeg hadde først bare en enkel pumpe da jeg fullpumpet til storesøster. På finn var det mange til salgs og jeg kjøpte en til for en brøkdel av prisen. Den var helt ny. Bare brukt et par ganger. Delene kan jo kokes. Det lettet hverdagen min iallfall :) Var bare avhengig av to stikkontakter istedenfor en.

Ja vurderer å kjøpe en brukt dobbelpumpe, men samtidig har jeg tenkt å slutte til påske og det er jo ikke såå lenge til... vet det hadde lettet veldig!

Pga tøff start tar ikke babyen puppen ordentlig. Når valget er å enten kjempe med amming+ pumping ved side av for at han skal få morsmelk, velger jeg bort ammingen. Pumping døgnet rundt er jobb nok når man skal både holde produksjonen oppe samt øke den i takt med barnets økende behov, da faller strevet med å få ham til å ta puppen bort til fordel for at han skal få i seg morsmelk. Pumpe, koking, vasking, lagring av morsmelk, flaskemating OG styr med amming blir for mye. Er 4. Barnet og er da naturlig nok 3 andre barn som skal følges opp i tillegg til baby og pumping, så amming er ikke noe alternativ denne gangen.

Wow, du er rå! :-)

Jeg kan svare på noe.... de vognene inne på Gardermoen er ikke beregnet til de små, men funker likevel. Vi har brukt dem. Slakker den ene skulderstroppen helt og slår en knute på den, så blir det helt stramt..... vi brukte bare bæresele inn og ut av fly, lille liker den ikke særlig...
hvor lang tid du bruker på toalettet har da ingen andre noe med!?! Ta den tiden du trenger!!
God tur! Husk Prampack!!!!

Er dette slike reisevogner? Hva kalles de, umbrella stroller? Har lurt på hvordan jeg kan gjøre de om til noe mer egnet til baby :)

Back
Topp