Reise med baby

Mamsen88

Flørter med forumet
Sitter å vurderer en tur til Spania i mai med familien, jenta mi er da 3 1/2 mnd:) Er det noen som har erfaring med å reise med så små? Noe spesielt vi bør tenke på? Skal til egen leilighet med alt av fasiliteter og flyturen tar 3,5 timer.. Er så i tvil om vi skal bestille oss tur eller ikke, har hørt med helsesøster og hun sa det gikk greit så lenge vi passet på at hun fikk 3 mnd vaksinen noen uker før vi reiser...

Vet om mange som har reist da, så tror ikke det er noe problem :)

Skal selv til gran canaria muligens da han er 3 månder

Sitter å vurderer en tur til Spania i mai med familien, jenta mi er da 3 1/2 mnd:) Er det noen som har erfaring med å reise med så små? Noe spesielt vi bør tenke på? Skal til egen leilighet med alt av fasiliteter og flyturen tar 3,5 timer.. Er så i tvil om vi skal bestille oss tur eller ikke, har hørt med helsesøster og hun sa det gikk greit så lenge vi passet på at hun fikk 3 mnd vaksinen noen uker før vi reiser...
Sniker fra april og må bare si det jordmor sa til meg i går da jeg spurte ang å reise til Afrika med barn på 8 mnd. Hun sa at så lenge jeg ammer er det iallefall 0 problem og hun mente at det skulle gå veldig bra uansett. Så tenker at er det trygt å reise til et sånn land er nok Spania veldig safe:) Men var kanskje ikke helt det du tenkte på i spørsmålet ditt:)

Takk for svar :) Har bestilt nå til slutten av april, så nå er det bare å glede seg til å få litt sol på kroppen igjen :)

Ha med nok bleier, for det er dyrt der nede. Var på Gran Canaria da jenta mi va 1,5. Hadde med bleier men sjekka prisen der og husker jeg synes det var dyrt. Ta med deg vannkoker om det ikke er det der, spes hvis hun får MME. Kjøp vann på flaske der nede, det gjorde vi og ingen av oss ble syke :)

Vi har bestilt oss tur til Tyrkia på Mai, da er lille nesten 3mnd. og fikk klarsignal fra helsesøster :)

Back
Topp